حاتمی: به هدف خود رسیدیم/ بازیکنان شهرداری با مسئولیت بازی کردند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: نفت عراق تحت تاثیر بازی خوب بازیکنان ایران قرار گرفت و در روزی که بچه‌های ما با مسئولیت بودند به هدف خود رسیدیم.

به گزارش ایرنا؛ هفته سوم از سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا عصر چهارشنبه در شرایطی پیگیری شد که تیم شهرداری گرگان در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی مقابل ننفت عراق قرار گرفت و اولین شکست نماینده عراق را رقم زد. شهرداری در این دیدار با نتیجه ۱۱۰ بر ۶۹ پیروز شد.

«مهران حاتمی» سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از پایان این مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: فکر می‌کنم نمایش بدون عیب و نقصی را مقابل نفت عراق به اجرا گذاشتیم و توانستیم به برتری با ارزشی دست پیدا کنیم.

وی افزود: نفت عراق تحت تاثیر بازی خوب بازیکنان ایران قرار گرفت و در روزی که بچه‌های ما با مسؤولیت بودند به هدف خود رسیدیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد که به اعضای تیم تاکید کرده است: اگر می‌خواهید به موفقیت دست پیدا کنید باید برای خود اهدافی تعیین کنید و گام به گام پیش بروید تا به آنچه می‌خواهید دست پیدا کنید.

حاتمی تصریح کرد: هواداران نقش مهمی در موفقیت ما داشتند و توانستند به بهترین شکل ممکن نقش یار کمکی‌مان را ایفا کنند. تشویق‌های آنها موجب شد تا بازیکنان عراق بارها پنالتی خود را خراب کنند.

وی تاکید کرد: از کادر اجرایی، کادر فنی، مسوولان و بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم و این پیروزی را مدیون این عزیزان هستم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha