منجی: نقاط ضعف و کاستی خود را به قوت تبدیل کردیم/ تماشاگران انگیزه ما هستند

تهران- ایرنا- ملی‌پوش بسکتبال کشورمان گفت: بعد از دو دیدار اول طبیعی بود روی نقاط ضعف خود کار کرده و کاستی‌ها را جبران کنیم.

سالار منجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به صدرنشینی تیم شهرداری گرگان در سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا اشاره کرد و افزود: دیدار با نفت عراق برای ما بسیار مهم بود و باید برنده می‌شدیم، قبل از دیدار با نفت عراق دو هفته تمرینات سخت و سنگین را پشت سرگذاشتیم و کادر فنی هم این دیدار را به خوبی آنالیز کرد، ما بر همان اساس و تفکر به زمین رفتیم و اجازه ندادیم تیم قدرتمند نفت در تهران موفق شود.

ملی‌پوش بسکتبال ایران یادآور شد: بازی‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را بد شروع کردیم، بازی با الریاضی را در شرایطی واگذار کردیم که خستگی مسابقات، پرواز و ترانسفر ۱۵ ساعته در این امر دخیل بود و اصلا از عملکرد خودمان راضی نبودیم. در بازی دوم برابر نماینده سوریه هم خوب نبودیم و برآورد خودمان رضایت نداشتیم اما در نهایت موفق شدیم این دیدار را برنده شویم.

منجی گفت: بعد از این دو دیدار طبیعی بود روی نقاط ضعف خود کار کرده و کاستی‌ها را جبران کنیم، بازی برابر نفت عراق که مدعی اصلی این گروه است بسیار مهم و ارزشمند بود و بعد از بردی که در تهران داشتیم موفق شدیم به صدر جدول برویم و باید این جایگاه را حفظ کنیم.

منجی: نقاط ضعف و کاستی خود را به قوت تبدیل کردیم/ تماشاگران انگیزه ما هستند

او در واکنش به اینکه دیدارهای سخت پیش رو در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا کدام دیدارها می‌تواند باشد، تاکید کرد: الریاضی تیم خوبی است اما باید در تهران برابر آنها بازی کنیم و با حضور هواداران پرشور گرگانی کار چندان سختی نداریم، اما بازی با نفت عراق در خارج از خانه کار سختی است و باید مراقب این دیدار باشیم. نماینده سوریه هم خوب است اما می‌توانیم قدرت خودمان را به آنها دیکته کنیم و امیدواریم در نهایت عملکرد کلی تیم بسکتبال شهرداری گرگان رضایت‌بخش باشد.

ملی‌پوش بسکتبال ایران با تاکید بر اهمیت حضور هواداران در سالن و حمایت از تیم شهرداری گرگان گفت: جو سالن و روند بازی به هیچ عنوان با دیدارهایی که بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود قابل قیاس نیست و خیلی خوشحالیم که در دیدار با نفت عراق آنها را در کنار خود داشتیم و باید تاکید کنم که آنها سهم به‌سزایی در این پیروزی داشتند. تشویق‌های بی‌امان و حمایتی که می‌کنند باعث می‌شود تیم با انگیزه مضاعف رو به جلو حرکت کند و در کل نتیجه بگیریم.

منجی: نقاط ضعف و کاستی خود را به قوت تبدیل کردیم/ تماشاگران انگیزه ما هستند

منجی در خصوص فشردگی مسابقات لیگ داخلی و سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا گفت: در این شرایط طبیعی است که تیم شهرداری گرگان بیشتر از سایر تیم‌ها در سفر و مسابقه باشد که این مساله مشکلاتی را ایجاد می‌کند، خستگی، مصدومیت و ریکاوری بازیکنان که بسیار مهم است. ما بازی‌های سنگینی در داخل و خارج داریم و باید این مساله را به خوبی مدیریت کرد. همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا تیم در بهترین شرایط قرار بگیرند و کادر فنی هم به خوبی ما را هدایت می‌کند.

گفتنی است در گروه دوم سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا تیم شهرداری گرگان در صدر است و تیم‌های الریاضی لبنان، نفت عراق و الکرامه سوریه در رده‌های بعدی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha