پذیرفته: نفت حریف قدری است اما نباید سایر رقبا را دست کم بگیریم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش بسکتبال و عضو تیم شهرداری گرگان با اشاره به حضور این تیم در لیگ غرب آسیا، گفت: نفت عراق مدعی اصلی گروه ما در این مسابقات است اما نباید سایر رقبا را دست کم بگیریم چرا که همه حریفان با آمادگی کامل راهی این مسابقات شده‌اند.

سجاد پذیرفته روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، یادآور شد: وقتی قرار است در لیگ داخلی و لیگ بسکتبال غرب آسیا به میدان بروید، روند کار سخت است چرا که بُعد مسافت برای بازی‌های رفت و برگشت، رقابت با رقبای خارجی و حضور در مسابقات داخلی را باید با هم تلفیق کرد و این کار بسیار سختی است اما در بُعد حرفه‌ای چاره‌ای نیست و باید این مشکلات را به جان خرید.

وی ادامه داد: خوشبختانه در تیم شهرداری گرگان همه چیز خوب است، کادر فنی با دانش و بازیکنانی که برای موفقیت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند باعث می‌شود این سختی قابل تحمل شود، اما برخی مواقع از نظر بدنی کم می‌آوریم چرا که باید مسافت طولانی را برای یک دیدار خارجی طی کنیم و در فاصله کوتاهی هم به مصاف رقبای خارجی برویم و بعد از آن هم در لیگ بسکتبال کشورمان و در برابر تیم‌های خوب داخلی صف‌آرایی کنیم. کادر فنی و بازیکنان شهرداری گرگان به هم اعتماد و اطمینان دارند و در سایه همین همدلی و اتحاد است که تیم نتیجه می‌گیرد.

بسکتبالیست شهرداری گرگان: گاهی از لحاظ بدنی کم می‌آوریم

او با اشاره به برد شیرین شهرداری گرگان برابر نفت عراق در سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا گفت: نفت تیم بسیار خوبی است و این از نتایج قبلی آنها مشهود است اما در تهران بسیار خوب عمل کردیم و در خانه و با حضور هواداران پرشور گرگانی موفق شدیم در دفاع و حمله عملکرد موفقی داشته باشیم و به آنچه می‌خواستیم دست یابیم. با برد خوبی که برابر آنها به دست آوردیم به صدر جدول گروه خود رفتیم و باید همین مسیر را ادامه دهیم تا به عنوان صدرنشین صعود کنیم.

ملی‌پوش بسکتبال شهرداری گرگان در واکنش به این سئوال که کدام تیم حریف جدی آنها در سوپر لیگ غرب آسیا است افزود: نفت تیم بسیار خوبی است اما نباید سایر رقبا را دست کم گرفت. ما برای هر بازی تمرکز می‌کنیم و به اصطلاح بازی به بازی پیش می‌رویم. مساله اصلی آمادگی بدنی و تمرکز است که باید در طول مسابقات به آن دقت داشته باشیم.

گفتنی است در گروه دوم سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا تیم شهرداری گرگان در صدر است و تیم‌های الریاضی لبنان، نفت عراق و الکرامه سوریه در رده‌های بعدی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha