استاندار آذربایجان‌غربی از واحد تولیدی سیم و کابل در پیرانشهر بازدید کرد

مهاباد - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی در جریان بیستمین سفر شهرستانی خود از واحد تولیدی سیم و کابل در پیرانشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در جریان سفر خود به پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی، با حضور در شهرک صنعتی این شهرستان از واحد تولید سیم و کابل بازدی و از نزدیک مشکلات این واحد تولیدی را بررسی کرد.

استاندار آذربایجان غربی ضمن بازدید از فاز توسعه واحد تولید سیم و کابل پیرانشهر با مدیران و کارشناسان این واحد تولید دیدار و گفت وگو کرد.

معتمدیان و هیات همراه در بدو ورود به شهرستان پیرانشهر با حضور در مزار شهدا با اهدای گل و قرائت فاتحه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با آرمان‌های مقدس شهدا تجدید میثاق کردند.

استاندار آذربایجان‌غربی از واحد تولیدی سیم و کابل در پیرانشهر بازدید کرد

بازدید از مدرسه شبانه روزی

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین از مدرسه در دست ساخت و شبانه روزی شهید بهشتی شهر لاجان بصورت سرزده بازدید و در جریان روند ساخت این مرکز آموزشی قرار گرفت.

این مدرسه در زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع و زیربنای چهار هزار و ۴۰۰ مترمربع احداث شده و با تجهیز آن دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار آذربایجان‌غربی از واحد تولیدی سیم و کابل در پیرانشهر بازدید کرد

استاندار آذربایجان غربی صبح پنجشنبه در بیستمین سفر شهرستانی، با استقبال نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی پیرانشهر و مردم این شهر، وارد پیرانشهر شد.

معتمدیان در این سفر ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا با مردم بخش‌ها، شهرها، در برخی روستاهای شهرستان پیرانشهر حضور یافته و از نزدیک مسایل و مشکلات آنان را بررسی و با مردم گفت وگو می‌کند.

در این سفر که اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز حضور دارند، ظرفیت‌های شهرستان مورد بررسی و در زمینه رفع مشکلات مردم و راهکارهای شتاب بخشیدن به توسعه پیرانشهر تصمیم گیری خواهد شد.

معاونین استاندار آذربایجان غربی و مدیران استانی و ستادی استانداری نیز در این سفر برنامه‌های چون بازدید از زیرساخت‌های عمرانی، بازدید و بررسی وضعیت پروژه ها و واحدهای مشکل دار، نشست با دهیاران، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را در دستور کار سفر خود به این شهرستان قرار خواهند داد.

سامانه ارتباطات مردمی ۱۱۱ نیز در این سفر آماده دریافت مسائل و مشکلات مردم است و برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان با محوریت توسعه شهرستان پیرانشهر در پایان این سفر به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، پایان بخش این سفر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha