۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 1250
کد خبر: 84990547
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دماوند:ستاد مدیریت بحران با بارش برف درآماده باش کامل است

دماوند - ایرنا - فرماندار شهرستان دماوند گفت: با توجه بارش برف در شهرستان دماوند تمامی دستگاه‌های خدمات‌ رسان، راهداری، پلیس راه، پلیس راهور، هلال احمر و شهرداری ها، بخشداری و دهیاری ها تا سه روز آینده آماده باش کامل و در حال خدمت رسانی هستند.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانداری شهرستان دماوند ، رضا طاهرخانی، خاطرنشان کرد: براین اساس از شهروندان و مسافران عزیز خواستاریم که با توجه به بارش برف در حوزه استحفاظی شهرستان دماوند و لغزندگی معابر و جاده ها، از تردد غیر ضروری خودداری کرده و به اطلاعیه‌های این ستاد توجه نمایند.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین در صورت لزوم، برای تردد در محورهای کوهستانی از جمله محور هراز، حتما زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

وی گفت: شهروندان می توانند هرگونه انسداد معابر شهری را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری ها اطلاع دهند و همچنین برای دریافت اطلاعات از وضعیت جاده ای با شماره ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

آماده باش دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی دماوند تا ۷۲ ساعت آینده

فرشاد عابدین، بخشدار مرکزی دماوند اظهار داشت:با توجه به بارش برف و شرایط جوی شهرستان دماوند، همه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی دماوند تا ۷۲ ساعت آینده در آماده باش کامل قرار دارند.

بخشدار مرکزی دماوند افزود: بر همین اساس، با توجه به تداوم بارش دهیاران می‌بایست نسبت به نمک‌پاشی و بازگشایی معابر در اسرع وقت اقدام نموده تا هیچ‌گونه مشکلی در خصوص تردد اهالی شریف روستاها به‌وجود نیاید. این مقام مسئول گفت: ذکر این نکته ضروری است، تمام مرخصی دهیاران همچون روال سابق لغو و در صورت هر گونه کوتاهی از سوی دهیاران در راستای ارائه خدمات مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین از تمام شهروندان تقاضا داریم از هرگونه سفر غیر ضروری به روستاهای این بخش تا اطلاع ثانوی خودداری نموده و قبل از حرکت از شرایط آب و هوایی اطلاعات لازم را کسب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha