رسیدگی به مشکلات بیش از سه هزار مراجعه کننده در دادستانی همدان

همدان- ایرنا- دادستان همدان گفت: مشکلات سه هزار و ۵۸۴ متقاضی در ملاقات مردمی دادستانی طی ۹ ماهه سال جاری رسیدگی شده است که 68 درصد مراجعات را به خود اختصاص داده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از دادستانی همدان «حسن خانجانی موقر» در دیدار مردمی افزود: در این ملاقات ها عمده تقاضای مراجعه کنندگان رفع مشکلات افراد با دستگاه های اجرایی، درخواست مرخصی از زندان، درخواست رأی باز و رأی کار، عفو و بخشودگی، استفاده از پابند الکترونیک، اعتراض به روند رسیدگی به پرونده و تقاضای تسریع و مساعدت در امور وثیقه بوده است.

دادستان همدان گفت: دیدار حضوری با مردم جزیی از وظایف کاری دستگاه قضایی به منظور تسریع در رسیدگی به مطالبات و درخواست های مردمی است.

خانجانی ادامه داد: دادستانی همدان به طور مستمر و با هدف تکریم ارباب رجوع، گره گشایی از کار مردم و رسیدگی به مطالبات آنان دوشنبه هر هفته پاسخگوی مردم است.

وی با تاکید بر اینکه نشست و برخاست با مردم در هر فرصتی آنان را امیدوار می کند عنوان کرد: علاوه بر ملاقات عمومی در روزهای دوشنبه، دیدارهای چهره به چهره با مردم هم در مساجد و محلات به منظور حمایت از حقوق عامه و بررسی دغدغه های آنان انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha