۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 84993048
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نانوایی های البرز زیر ذره بین نظارت

۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸
کد خبر: 84993048
نانوایی های البرز زیر ذره بین نظارت

کرج - ایرنا - رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان البرز از اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از فعالیت نانوایی های این استان خبرداد و گفت: با هرگونه تخلف نانوایی ها برخورد می شود.

مهدی سیاهوشی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برخی نانوایی ها در استان البرز از کمبود آرد گلایه دارند در حالیکه طبق برآورد ها هیچگونه کمبودی در زمینه آرد نداریم .

وی ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد که برخی نانوایی ها اقدام به عرضه خارج از شبکه می کنند و بر همین اساس نظارت ها تشدید شده است.

رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از تخلفات محرز نانوایی ها عرضه نان از طریق فروشگاه های اینترنتی است که هر نان را سه برابرنرخ واقعی می فروشند .

سیاهوشی افزود: یکی دیگر از تخلفات نانوایی ها فروش خارج از شبکه نان به رستوران ها، مطبخ ها و بیمارستان ها است که سبب نابسامانی درحوزه توزیع نان شده است .

وی گفت: فروش نان به برخی مراکز باید با مجوز مراجع ذیصلاح باشد در غیر این صورت تخلف است .

وی با اشاره به بازرسی و نظارت نانوایی ها درسال جاری گفت: در این مدت ۲ هزارو ۳۷۵ مورد گشت بازرسی از واحدهای نانوایی انجام شد که ۳۰۹ نانوایی متخلف شناسایی و جریمه شدند.

سیاهوشی با اشاره به اینکه بیشترین تخلف در واحدهای نانوایی کم فروشی ، گرانفروشی و فروش اجباری نان کنجدی بوده است، گفت: تعداد ۱۳۰ مورد گشت مشترک با حضور بازرسی اصناف و کارشناسان اتحادیه نانوایان در استان فعال شده است.

وی با تاکید بر اینکه نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی طبق روال گذشته در قالب گشت مشترک با بازرسان صنعت ، معدن و تجارت و شعب سیار تعزیرات حکومتی تداوم دارد، اضافه کرد: ۲ محموله آرد امسال خارج از شبکه توزیع در استان به وزن ۶ تن کشف شد.

وی اظهار کرد: مردم البرز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه گرانفروشی و کم فروشی مراتب را به واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز با شماره تلفن ۳۶۱۱۷ اطلاع رسانی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha