استاندار کرمانشاه: با افتخار تمام به مددجویان بهزیستی خدمات‌رسانی می‌کنیم

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه بر ارائه هرچه بهتر خدمات به مددجویان بهزیستی تاکید کرد و گفت: ما موظفیم امورات و کارهای جامعه هدف بهزیستی را با افتخار تمام، تسهیل کنیم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «محمدطیب صحرایی» روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات کانون پرورش فکری استان، افزود: برای بسیاری از افراد دسترسی ها و امکانات در جامعه زیاد است اما مددجویان بهزیستی با مشکلات فراوانی روبرو هستند لذا باید کارشان را تسهیل و این خدمات را با نهایت افتخار برای آنها انجام دهیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه خدمت به خانواده بهزیستی موجب جلب رضایت خداوند متعال می شود، اظهار کرد: ما باید برای مخاطبان نهادهای حمایتی استان مانند بهزیستی و کمیته امداد نهایت تلاش خود را به کار بگیریم چرا که به دلیل نوع خدماتی که در جامعه انجام می دهند ما مدیون آنها هستیم.

وی افزود: خوشحالیم که فضای خدمت در کرمانشاه به سرعت در حال گسترش و توسعه است و باید این حرکت را به سرعت، دقت و جدیت تقویت کنیم و یادمان باشد که در این مدت کوتاهی که مسئولیتی بر دوش ما قرار دارد باید نوکری مردم را انجام دهیم.

صحرایی با تاکید بر اینکه پست های اجرایی زودگذر و امانت هستند و نباید به مسئولیت ها به عنوان طعمه نگاه کنیم، گفت: خداوند در قرآن فرموده است که تا می‌توانید برای خدمت به مردم حریص باشید و امروز هرچه این خدمت به سمت بهزیستی هدایت شود، زیباتر است.

در این مراسم با تقدیر از زحمات ۲۹ ماهه «فرحناز محمدی»، «بهزاد شهبازی» به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان کرمانشاه معرفی شد.

اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با ۵۷۰ نیروی دولتی و ۲ هزار نفر نیرو در ۴۱ مرکز به ۱۸۳ هزار نفر خدمات مستمر و غیرمستمر ارائه می دهد و ۴۲ هزار و ۴۶۵ خانوار از بهزیستی استان مستمری دریافت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha