کمک ۳ میلیارد تومانی خیرین کرمانشاهی به مددجویان بهزیستی

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: خیرین این استان در اسفندماه جاری حدود سه میلیارد تومان به مددجویان این نهاد کمک اهدا کردند.

بهزاد شهبازی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: به همت معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی و با کمک مراکز بهزیستی سراسر استان، در پویش عیدانه رمضان که در اسفندماه برگزار شد، خیرین کرمانشاهی، بالغ بر سه میلیارد تومان به مددجویان بهزیستی کمک کردند.

وی افزود: تمامی کمک‌های نقدی در قالب ۲ هزار و ۸۱۳ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۷۰۰ هزار تومان در میان مددجویان توزیع شد.

مدیرکل بهزیستی استان اضافه کرد: علاوه بر بسته‌های مذکور معادل یک میلیارد تومان پوشاک نیز از سوی خیرین به مددجویان اهدا شد که در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

شهبازی با اشاره اینکه امسال چهارم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ مصادف شده با آغاز ماه مبارک رمضان، افزود: پویش عید رمضان با هدف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در نظر گرفته شده است.

وی هدف از اجرای این پویش را کمک به معیشت خانواده‌های آسیب دیده و مستضعف به ویژه زنان سرپرست خانوار، ایتام، سالمندان نیازمند و از کارافتاده و ... عنوان کرد و ضمن دعوت از همه شهروندان، خواستار مشارکت حداکثری و خیراندیشانه مردم نیکوکار استان در این پویش شد.

به گزارش ایرنا، از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه ۱۷۰ هزار نفر زیرپوشش بهزیستی است که ۳۵ هزار نفر از آنان از این نهاد حمایتی ماهیانه مستمری می گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha