جمعی از طلاب و جوانان تربت‌حیدریه اهانت نشریه فرانسوی را محکوم کردند

تربت‌حیدریه - ایرنا - جمعی از طلاب و جوانان تربت‌حیدریه در اعتراض به رویکرد نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" با برپایی تجمع اعتراض آمیز، اقدام خصمانه و شنیع این نشریه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه تربت‌حیدریه روز دوشنبه در جمع طلاب معترض که در مدرسه علمیه هراتی این شهرستان تجمع کردند، گفت: اقدام سخیف و ذلیلانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین به اعتقادات مردم ایران از روی درماندگی و شکست‌های متعددی است که از مقام ولایت و مرجعیت خورده است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی افزود: نشریه مورد حمایت دولت فرانسه که دم از آزادی و حقوق بشر و رعایت حقوق زنان و کودکان می‌زند، امروزه در جایی که به اصطلاح خودشان مهد آزادی و تمدن است، کاری انجام می‌دهند که هیچ انسان اندیشمند و صاحب تفکری با هر دین و آیینی آن را نمی‌پذیرد.

وی با بیان اینکه مسخره و استهزا کردن یکی از ابزار اصلی بدخواهان است، افزود: آنان بدانند بدین طریق نه تنها به هدف خودشان نمی رسند، بلکه به طور قطع سیلی محکمی از خداوند متعال خواهند خورد.

جمعی از طلاب و جوانان تربت‌حیدریه اهانت نشریه فرانسوی را محکوم کردند

امام جمعه تربت حیدریه ضمن انتقاد از سکوت برخی خواص و صاحبنظران که هیچ اقدامی در این مواقع نمی‌کنند، بیان کرد: محکومیت و اعلام انزجار فقط وظیفه حوزه های علمیه نیست، باید تمام ملت ایران بخروشند زیرا رهبری پدر ملت و امت اسلامی است.

معلمی اظهار کرد: لازم است به لحاظ دیپلماسی و سیاسی هم اقدامی انجام شود تا این توهین‌ها و حرکات نه تنها برای ایران و دین اسلام بلکه در خصوص سایر اعتقادات و ادیان نیز تکرار نشود.

وی گفت: آن روحانی که بگوید ما سیاسی نیستیم، کار به سیاست نداریم و در راهپیمایی، انتخابات، اعتراضات و مناسبت‌ها شرکت نکند، در اوج عقب ماندگی به سر می‌برد و فهمی از اسلام ندارد.

امام جمعه تربت‌حیدریه بیان کرد: کسانی که در دفاع از نظام اسلامی سکوت می‌کنند،بدانند نظام اسلامی در سراسر دنیا مقتدر و عزتمند است؛ آنها که هر روز اخبار مختلف علمی و پژوهشی و تحقیقاتی را رصد می کنند، بدانند که موفقیت ها به خاطر مدیریت داهیانه رهبری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha