دانشکده علوم قرآنی مراغه اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات اسلام را محکوم کرد

مراغه- ایرنا- صدور بیانیه از سوی دانشکده علوم قرآنی مراغه در محکومیّت اهانت نشریه «شارلی اِبدو» فرانسه به مقدّسات دین اسلام و صدور دستور برای احداث پست برق ۴۰۰ مگاواتی در هشترود به عنوان یکی از مصوبه‌های سفر رئیس‌جمهور از خبرهای جنوب آذربایجان‌شرقی در روز جاری است.

به گزارش ایرنا از دیگر خبرهای امروز، دوشنبه نیز می‌توان به اهدای ۹ تن پرتقال تنکابنی به نیازمندان مراغه‌ای، انتخاب نماینده ملکان به عنوان رییس کمیسیون خدمت و محرومیت‌زدایی مجلس و حضور نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در ترکیه به عنوان رئیس هیئت اعزامی مجلس به مجمع مجالس آسیایی اشاره کرد.

بیانیه دانشکده علوم قرآنی مراغه در محکومیّت اهانت نشریه فرانسوی به مقدّسات دین اسلام

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی مراغه امروز با صدور بیانیه‌ای، اهانت نشریه «شارلی اِبدو» فرانسه به مقدّسات دین اسلام را محکوم کردند؛ در متن این بیانیه آمده است: نشریه موهن «شارلی اِبدو» کارش اهانت به مقدّسات و ادیان الهی است و قبلاً هم به ساحت مقدّس پیامبر اعظم صلّی الله علیه و آله اهانت کرده بود که انزجار مسلمانان جهان را به همراه داشت و عوامل آن چیزی جز نفرت‌پراکنی علیه خودشان کسب نکردند.

در ادامه این بیانیه نوشته شده است: دشمنان کینه‌توز اسلام و مسلمین به مانند اربابان جاهل خود وقتی از توهین به ساحت مقدس حضرت ختمی مرتبت محمدمصطفی صلّی الله علیه و آله نتیجه‌ای جز خشم و انزجار مسلمانان و انسان‌های آزاده علیه خود نگرفتند، بی‌شرمانه به شخصیتی بی‌نظیر در سیاست و کیاست، مدیریت، تدبیر، علم و اجتهاد، بصیرت، آگاهی و کانون دلدادگی میلیون‌ها مسلمان جهان هتاکی کردند؛ بر همین اساس این حرکت موهنانه را به شدّت محکوم می‌کنیم و همچون همیشه گوش به فرمان رهبر فرزانه خود در برابر این اقدامات ناجوانمردانه، با عزمی راسخ‌تر از گذشته، در دفاع از آرمان‌های ملّی، مذهبی انقلاب و پشتیبانی از مقام معظّم رهبری مدّظلّه العالی گام برمی‌داریم.

احداث پست برق ۴۰۰ مگاواتی در هشترود

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی از احداث پست برق ۴۰۰ مگاواتی در هشترود خبر داد و گفت: این طرح از مصوبه‌های سفر رییس‌جمهور به آذربایجان‌شرقی است که دستور احداث آن طی روزهای اخیر با اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه اولیه به وزیر نیرو صادر شد.

به گفته «سیدحمزه امینی» این پست برق با توجه به نیاز مبرم جنوب استان به ویژه شهرستان‌های هشترود و چاراویماق به برق تا ۲ سال آینده احداث، و برق مورد نیاز صنایع سنگین منطقه تامین می‌شود.

حضور نماینده مراغه و عجب‌شیر در راس هیئت اعزامی مجلس شورای اسلامی به مجمع مجالس آسیایی

مجمع عمومی مجالس آسیایی این روزها با شرکت ۲۵ کشور در ترکیه در حال برگزاری است و «علی علیزاده» نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر ریاست هیئت پارلمانی ایران در این مجمع را بر عهده دارد؛ «محمدمهدی زاهدی» به عنوان رئیس کمیته فرهنگی، «معصومه پاشایی» در قالب رئیس کمیته بودجه، «جلیل رحیمی جهان‌آبادی» به عنوان رئیس کمیته سیاسی و «غلامرضا نوری» در قالب رئیس کمیته اقتصادی جزو اعضای هیئت پارلمانی کشورمان در این مجمع هستند.

نماینده ملکان، رییس کمیسیون خدمت و محرومیت‌زدایی شد

سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با ۱۸ رای موافق به عنوان رییس کمیسیون خدمت و محرومیت‌زدایی انتخاب شد.

گفتنی است این کمیسیون در راستای خدمت و پیشرفت و به عنوان متولی اصلی محرومیت‌زدایی کشور به پیشنهاد نماینده شهرستان ملکان تشکیل شده بود و وی نیز به عنوان اولین رییس این کمیسیون انتخاب شد.

اهدای ۹ تن پرتقال تنکابنی به نیازمندان مراغه‌ای

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مراغه گفت: باغداران شهرستان تنکابن از توابع استان مازندران در قالب زکات، ۹ تن پرتقال به خانواده‌های نیازمند مراغه اهدا کردند.

به گفته «اکبر ابراهیمی» ارزش این میزان پرتقال ۶۰ میلیون تومان است که در بسته‌های پنج کیلویی بین خانواده‌های تحت پوشش این نهاد حمایتی توزیع شد.

به گزارش ایرنا فردا، سه‌شنبه بیستم دیماه ۱۴۰۱ شمسی است و بر اساس بولتن پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی و اعلام اداره هواشناسی مراغه، اوقات روز به صورت ابری تا نیمه‌ابری گاهی همراه با بارش برف و مه‌آلود طی خواهد شد و کاهش تدریجی ابر و وزش باد نیز در طول روز قابل پیش‌بینی است؛ طی شبانگاه سه‌شنبه نیز هوا نیمه‌ابری تا کمی ابری و مه‌آلود خواهد بود و هرازگاهی نیز وزش باد پیش‌بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha