سرمربی ون پارس: سخت‌ترین قرعه را داشتیم/ نمایش شاگردانم قابل تحسین است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ون پارس اصفهان پس از باخت مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی از انگیزه بالای شاگردانش و نمایش خوب آنها تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا، مجید توتونی سرمربی تیم فوتبال ون پارس اصفهان پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، گفت: بچه‌ها تلاش فوق العاده‌ای در ۱۲۰ دقیقه مقابل تیم خوب پرسپولیس انجام دادند. به پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی بابت این برد تبریک می‌گویم، تیمی که در صدر جدول لیگ برتر است و فوتبال خوبی را ارائه می‌کند.

توتونی با بیان اینکه از زمان قرعه کشی و روبه‌رو شدن با پرسپولیس می‌دانستیم که بازی سختی داریم، افزود: این سخت‌ترین قرعه‌ای بود که می‌توانست برای ما اتفاق بیفتد اما انگیزه‌هایی که بچه‌ها برای یک نمایش خوب داشتند، باعث شد کار به ضربات پنالتی بکشد و آنجا حذف شویم.

توتونی درباره نتایج تیمش در لیگ دسته اول آزادگان، خاطر نشان کرد: ما انگیزه‌ای که مقابل پرسپولیس داشتیم را در لیگ دسته اول را هم داریم. وقتی در هفته نهم تیم را تحویل گرفتم، ون تیم آخر جدول بود و طی ۷ هفته گذشته ما ۷ پله صعود کرده‌ایم. الان هم درست است که تیم دهم جدول هستیم و با تیم دوم جدول تنها ۹ امتیاز فاصله داریم و مطمئن باشید در نیم فصل دوم تلاش‌مان را برای صعود به لیگ برتر انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم ون پارس اصفهان تصریح کرد: بچه‌ها هم فوتبال خیلی خوبی در لیگ دسته اول انجام می‌دهند و هم برای همدیگر جان‌شان را می‌دهند.در ۷ بازی لیگ و یک بازی جام حذفی؛ ۵ برد و سه مساوی داشته‌ایم و این نتیجه تلاش فوق‌العاده بچه‌ها است. مطمئنم این روند ادامه پیدا می‌کند تا به اهدافمان در لیگ آزادگان هم برسیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha