۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۰۴
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84994957
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیرانوند: مدیون آقا یحیی هستم/ بازی نفس‌گیری بود

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه دوست داشتم دینم را به یحیی گل‌محمدی ادا و به او کمک کنم چون مدیون او هستم.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، علی‌رضا بیرانوند، در پایان بازی پرسپولیس و ون‌پارس که با پیروزی قرمزپوشان تهرانی در ضربات پنالتی همراه شد، اظهار داشت: یحیی‌ گل‌محمدی اولین مربی من بود که در زندگی شخصی و ورزشی‌ام تاثیرات زیادی داشت و همواره این را گفته‌ام. دلم می‌خواست در شرایط سخت این کمک را کرده باشم.

بیرانوند اضافه کرد: پرسپولیس فرصت‌های زیادی برای گل زدن داشت تا بازی را در وقت قانونی با پیروزی به پایان برساند اما این اتفاق رخ نداد. خدا را شکر بردیم. بازی نفس‌گیری بود.

وی افزود: قبل از بازی به همه باچه‌ها گفتم، تیم‌هایی کمثل ون‌پازس که به جام حذفی می‌آیند، شاید هر ۱۰ سال یک بار فرصت دیده‌شدن را به دست بیاورند و در فصل نقل و انتقالات و جابه‌جایی بازیکنان است و به بچه‌ها گفتم که از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های انفرادی بازیکنان حریف غافلگیر نشویم و همین اتفاق هم افتاد. آقا یحیی استرس این بازی را داشت و قبل از بازی انواع قرص‌ها را خورد.

بیرانوند درباره عملکردش در ضربات پنالتی هم ادامه داد: دعای خیر مردم بود. مردم انتظاراتی دارند و خودم این انتظارات را بالا بردم و باید به بهترین نحو ممکن آن را برآورده کنم. از هواداران پرسپولیس ممنونم و در روزهای سخت، حس و انرژی مثبت را از آنها می‌گیرم.

پرسپولیس عصر سه‌شنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با قضاوت سعاد وفاپیشه به مصاف تیم دسته اولی ون پارس اصفهان رفت که بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی دو بر دو همراه شد و در وقت‌های اضافه نیز اتفاقی رخ نداد تا در نهایت پرسپولیس در ضربات پنالتی با درخشش بیرانوند به برتری رسید.

بیرانوند در ضربات پنالتی ستاره بی چون و چرای پرسپولیس بود و توانست با مهار دو ضربه پنالتی حریف نقش مهمی در صعود تیمش به مرحله بعدی ایفا کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha