گلزن ون‌پارس: مقابل پرسپولیس خوب بودیم اما خوب تمام نکردیم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال ون‌پارس گفت: در بازی برابر پرسپولیس خوب بودیم اما نتوانسیم آنطور که دلمان می‌خواهد بازی را به پایان ببریم و به تیم حریف بابت بردی که به دست آورد، تبریک می‌گویم.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، ابوذر صفرزاده بعد از شکست برابر پرسپولیس در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود. در نیمه اول عملکرد موفقی را از خودمان به نمایش گذاشتیم اما در ۴۵ دقیقه دوم نتوانسیم این روند را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: بازی با پرسپولیس آسان نبود چون قدرت دو تیم و توان فنی ما با هم برابر نیست. به هر حال این بازی تمام شد و باید به پرسپولیس بابت این برد تبریک بگویم.

زننده گل دوم ون‌پارس در مورد صحنه‌ای که برای این تیم پنالتی اعلام شد نیز گفت: به نظر من تصمیم داور درست بود و قبل از آن هم خطایی صورت نگرفت. توپ به دست بازیکن پرسپولیس برخورد کرد و اعلام ضربه پنالتی مشکلی نداشت.

صفرزاده درباره وضعیت تیم دسته اولی فوتبال ون‌پارس اصفهان اضافه کرد: در نیم‌فصل تیم تقویت شده و روند صعودی خوبی را در پیش گرفته‌ایم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس و ون‌پارس اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر ۲ پرسپولیس در ضربات پنالتی به پایان رسید. بازی در وقت‌های عادی و اضافه با تساوی ۲ بر ۲ همراه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha