۲۰ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۴۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84995041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نکونام: بازیکنانم لیاقت حضور در مرحله حذفی آسیا را دارند

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فولاد گفت: ما بازیکنان بزرگی داریم که لیاقت حضور در مرحله حذفی آسیا را دارند.

به گزارش ایرنا جواد نکونام سه شنبه شب بعد از پیروزی تیمش مقابل خوشه طلایی ساوه در جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: پیشاپیش روز مادر را به همه مادران کشورمان تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه سایه شان بالای سر فرزندانشان باشد. در جام حذفی مهم بردن بازی است و نمی خواستیم شگفتی فوتبال گریبانگیر تیم ما شود.

وی ادامه داد: نیم فصل سخت و طاقت فرسایی داشتیم و در چند بازی آخر توانستیم به شرایط ایده آل خودمان برگشته و جایگاه اصلی خودمان را پیدا کردیم.

سرمربی فولاد گفت: می‌دانستیم حریف دفاعی بازی می کند و روزنه‌ها را می‌بندد؛ البته نیمه اول باید کار را تمام می‌کردیم اگرچه حریف زحمت کشید و ما را هم به دردسر انداخت.

وی افزود: تیم ما خوب و با برنامه بازی کرد و منجر شد تا حریف دچار اشتباه شود.

نکونام گفت: خوشحالم که حزباوی گلزنی کرد. این بازیکن دو سال در کنار ما بوده و امیدوارم بتواند آینده فوتبالش را بسازد. می‌توانستیم گل های بیشتری به حریف بزنیم اما مهم برد بود و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

وی در پاسخ به این پرسش که تیم تیم فولاد باید با تعداد گل بیشتری پیروز می شد افزود: مگر چند گل باید می‌زدیم؟ فاصله تیم ها دیگر زیاد نیست. کدام بازی‌ را می‌توانید نتیجه‌اش را به طور دقیق پیش‌بینی کنید؟ دیگر آن دوران تمام شد و هیچ تیمی از پیش برنده نیست.

سرمربی فولاد با اشاره به اینکه در جام حذفی هیچ بازی آسانی وجود ندارد گفت: جام حذفی در تمام دنیا جام شگفتی‌هاست. حرف شما را اصلا قبول ندارم فوتبالسیت‌ها و تیم‌ها بهم خیلی نزدیک شده‌اند و شاید فقط چهار، پنج بازیکن با بقیه تفاوت داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید هفت، هشت بازیکن جذب کنیم افزود: فهرست تیم ما چهار جای خالی دارد و دنبال جذب حداقل یکی، دو بازیکن هستیم هر چند زمان چندانی نداریم.

نکونام گفت: باید هرچه سریع‌تر تیم را کامل کنیم، زیرا در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم. الان شرایط سختی داریم. یک سری از بازیکنان ما فقط پشت سرهم بازی می‌کنند و بازیکن جایگزین نداریم.

وی در مورد جذب بازیکن خارجی بیان کرد: با یک بازیکن خارجی صحبت کرده‌ایم و ظرف یکی، دو روز آینده این انتقال نهایی می شود. جذب بازیکن از حریفان سخت است زیرا بازیکنان با باشگاه‌ها قرارداد دارند به همین دلیل باید بازیکن خارجی بگیریم.

سرمربی فولاد در مورد فهرست خروجی‌های تیمش گفت: ابتدا باید جای خالی تیم را پر کنیم بعد در مورد خروجی‌ها تصمیم گیری خواهیم کرد، نهایتا سه بازیکن در فهرست خروجی داشته باشیم.

دیدار تیم های فولاد و خوشه طلایی ساوه در جام حذفی با برتری دو بر صفر فولاد به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha