سرپرست فرمانداری مهاباد: روستاییان برای تداوم اجرای طرح‌های خدماتی همکاری کنند

مهاباد - ایرنا - سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: روستاییان برای حل مشکل معارض و تداوم اجرای طرح‌های خدماتی در راستای خدمت به مردم همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی با دهیاران شهرستان افزود: برخی طرح‌های خدماتی از جمله گازرسانی و بخشی از طرح‌های هادی در روستاها به علت مشکل معارض راکد مانده که برای حل این مشکل نیازمند همکاری روستاییان هستیم.

وی ادامه داد: بخش عمده این معارض نیز با کمک شورا و دهیار حل شده و عملیات اجرایی سایر طرح‌های دارای معارض با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و پس از حل مشکل، آغاز خواهد شد.

سرپرست فرمانداری مهاباد با بیان اینکه دولت خدمات شایانی در مناطق روستایی فراهم کرده است، گفت: محرومیت زدایی و کمک به محرومان در مناطق محروم و دورافتاده از کارهای مهم دولت سیزدهم بوده و این روند همچنان ادامه دارد.

عباسی مبارزه با تبعیض و اجرای عدالت را یکی دیگر از کارهای مهم دانست و اضافه کرد: وظیفه تمام مسوولان دولت مردمی خدمت صادقانه و تلاش شبانه روزی برای جلب رضایت مردم است.

سرپرست فرمانداری مهاباد: روستاییان برای تداوم اجرای طرح‌های خدماتی همکاری کنند

وی یادآور شد: درمانگاه شبانه روزی خلیفان جز مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان بوده که باید در اسرع وقت نسبت به استقرار بهورز و نماینده شبکه بهداشت در آن اقدام شود.

عباسی در ادامه بر حفظ منابع طبیعی و صیانت از آن توسط دهیاران تاکید کرد و افزود: مشارکت جوامع محلی برای حفظ منابع طبیعی از طریق دهیاری ممکن بوده و باید دهیاران زمینه این مار مهم را فراهم کنند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۹۲ روستا در ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha