فرماندار مهاباد: توفیق شوراها در جلب رضایت مردم است

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه شوراها باید به وظایف و مسوولیت خود آگاه باشند، گفت: توفیق شوراهای اسلامی شهر و روستا در جلب رضایت و اعتماد مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز شوراها اظهار کرد: اعضای شورا شهر و روستا وظیفه دارند در راستای جلب رضایت و اعتماد عموم شهروندان و روستاییان گام بردارند و از برخوردهای دوگانه خودداری و همه را با یک دید نگاه کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسایل و امور شورا باید شفاف باشد، ادامه داد: شوراها به عنوان منتخبان مردم از جایگاه ویژه‌ای در بین مردم قرار دارند و مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید جوابگوی خواسته و مطالبات آنان باشند.

فرماندار مهاباد ضمن انتقاد از عملکرد برخی از بانک‌ها، افزود: پرداخت تسهیلات در بخش مساکن روستایی یکی از رویکردهای قابل تحسین دولت بود که در این زمینه بانک‌های عامل باید نهایت همکاری و دقت را برای عمل به سیاست‌های دولت داشته باشند.

عباسی از رفع مشکل معارض و ادامه روند گازرسانی به روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: با تعامل و همکاری سپاه شهرستان مشکل گازرسانی به روستاهای باقی مانده بخش خلیفان رفع و هم اکنون پیمانکار مشغول کار است.

فرماندار مهاباد: توفیق شوراها در جلب رضایت مردم است

وی همچنین با اشاره به ضرورت الحاقی محدوده به روستاها تاکید کرد: الحاق زمین به محدوده ۵۲ روستا در حال انجام است که با افزایش آن شاهد ساخت مسکن روستایی با هدف جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها خواهیم بود.

در ادامه از اعضای شورای اسلامی شهر و تعدادی از اعضای شوراهای روستاهای شهرستان با اهدای لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۹۲ روستا در ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha