بانوان فیلمساز کرمانشاه تجلیل شدند

کرمانشاه - ایرنا - به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از سه نفر از بانوان فیلمساز انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه با برگزاری مراسم ویژه ای تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور جمعی از علاقه مندان به هنر سینما و جمعی از هنرمندان استان عصر روز چهارشنبه در سینما بیستون هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از حضور فعالانه بانوان در عرصه هنر اظهار کرد: بانوان ایران اسلامی همواره در عرصه فرهنگ و هنر کشور حضور داشته و با تدابیر و اندیشه ای خلاقانه همچنان به راه خودشان در این حوزه ادامه خواهند داد.

«علی صفدری » با استقبال از برگزاری پاتوق فیلم در استان افزود: با هدف ارتقای سطح کیفی آثار فیلمسازان جوان، فیلم‌های کوتاه و فیلم های مطرح برگزیده سال هر ۲ هفته یکبار در قالب طرحی به نام «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می شود.

بانوان فیلمساز کرمانشاه تجلیل شدند

وی اضافه کرد: در این نشست های تخصصی که با هدف یافتن نقاط مثبت و منفی تهیه و تولید فیلم در استان کرمانشاه برگزار می‌شود، به دنبال شرایطی هستیم تا امکان رشد و ساخت فیلم های کیفی و کمی در استان مناسب تر شود.

صفدری، با بیان اینکه ظرفیت استان کرمانشاه در عرصه فیلمسازی بسیار فراتر از شرایط کنونی است اظهار امیدواری کرد تا با برگزاری برنامه هایی مانند پاتوق فیلم شاهد رشد روزافزون این هنر در استان بود.

بانوان فیلمساز کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، در این مراسم از سه نفر از بانوان عرصه فیلمسازی استان کرمانشاه با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.

انجمن سینمای جوانان کرمانشاه یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که با بیش از سه دهه سابقه سالانه بیش از ۱۰۰ نفر هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین، عکاسی و غیره آموزش می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha