همه راه های مسدود خراسان رضوی بازگشایی شد

مشهد-ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: همه راه های شریانی و اصلی استان که پیش از این به دلیل برف و کولاک مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

جعفر شهامت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جاده اصلی کلات - مشهد و جاده قدیم مشهد - باغچه و همچنین آزادراه شریانی کنارگذر شمالی مشهد که طی روز های گذشته به دلیل کولاک شدید و عدم دید افقی کافی رانندگان مسدود اعلام شده بود باتلاش عوامل راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه ۲۹۳ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۴۴۴ راهدار در جریان عملیات راهداری زمستانی در سطح جاده های استان چهار هزار و ۲۴۶ تن مخلوط شن و نمک مصرف کردند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش عوامل راهداری پنج هزار و ۱۴۸ کیلومتر باند از جاده های استان برف روبی شد و همچنین راهداری به ۱۶۹ دستگاه خودرو گرفتار در برف و یخبندان و یا جامانده در جاده ها امداد رسانی کرد.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی استان به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راه‌ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha