۲۳ هزار لیتر نفت سفید بین روستاییان تربت جام توزیع شد

مشهد- ایرنا- رییس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: ۲۳ هزار لیتر نفت سفید بدنبال افت فشار گاز ایجاد شده بین مردم هفت روستای شهرستان مرزی تربت جام در جنوب شرق استان توزیع شده است.

سید جعفر قائمی طلب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار نفت سفید، تا ساعت ۲ بامداد امروز بین مردم روستاهای یاقوتین، قادرآباد، حسن آباد، رضا آباد، چشمه گل، باغک و فیروزکوه تربت جام توزیع شده است.

به گفته شرکت گاز خراسان رضوی، مشکل افت فشار گاز طبیعی در ایستگاه تقلیل فشار شهری تربت جام در جنوب شرق این استان که شب گذشته به دلیل برودت بیش از حد هوا، برای مدت کوتاهی ایجاد شده بود، رفع و روند گاز رسانی در این منطقه به روال سابق بازگشته است.

خراسان رضوی از دوشنبه هفته گذشته، تحت تاثیر سامانه سرد شمالی قرار گرفته است که موجب کاهش چشمگیر دما در خراسان رضوی شده است و کاهش دما همچنان در این استان استقرار دارد.

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی اکنون شهرستان های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش خدمات خود دارد.

دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی زیر پوشش خدمات ۲ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه و منطقه سبزوار هستند.

شهرستان مرزی تربت جام با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد و با کشور افغانستان از شرق هم مرز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha