توضیحات هلال احمر خراسان رضوی درباره توزیع والور در تربت جام  

مشهد -ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: این جمعیت صرفاً تامین کننده والورهای اهدایی به مردم تربت جام بود و توزیع‌کننده این محموله با مسوولیت فرمانداری این شهرستان بوده است.

محسن ذاکریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علت اصلی اتفاقی که صبح امروز در شعبه هلال احمر شهرستان تربت جام و هجوم مردم به تریلی حامل دوهزار والور اهدایی افتاد، بی نظمی و عدم تصمیم قطعی در نحوه و مکان توزیع والورهای اهدایی بود.

وی با بیان اینکه روز گذشته شرکت گاز و فرمانداری شهرستان تربت جام تقاضای ۱۰ هزار والور به منظور تامین وسایل گرمایشی برای مردم شهرستان در شرایط قطعی گاز داشتند، افزود: این جمعیت با در نظر گرفتن شرایط موجودی انبارها و کسب مجوز ستادی، اقدام به موافقت جهت تامین هشت هزار والور کرد و طبق تفاهم انجام شده قرار شد شرکت گاز طی دو هفته آینده نسبت به تامین و جایگزینی این تعداد در انبارهای امدادی اقدام کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: هلال احمر والورها را تامین کرد و به فرمانداری شهرستان تحویل داد اما به دلیل تغییر برنامه و عدم اعلام مکان جایگزین برای توزیع، تریلی حامل این والورها که در محل شعبه مستقر بود مورد هجوم مردم قرار گرفت.

ذاکریان گفت :متاسفانه این در پی اتفاق، دیوار و نرده های شعبه هلال احمر شهرستان تخریب شد و امدادگران هلال احمر که در هر شرایطی مشغول خدمت به مردم هستند دچار آزردگی روحی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha