سند تک برگ ۱۱۰ قطعه از اراضی ملی شهرستان ارسنجان صادر شد

شیراز- ایرنا- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان گفت با توجه به ضرورت اجرای قانون جامع حدنگار و اجرای نقشه کاداستر و صدور اسناد مالکیت تک برگی برای اراضی ملی کشور، سند تک برگ ۱۱۰ قطعه از اراضی ملی در محدوده این شهرستان صادر شد.

به گزارش دریافتی روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان فارس، حسن خسروانیان در این باره گفت: با تلاش‌های شبانه روزی کارشناسان ممیزی این اداره و حمایت‌های مستمر اداره ثبت اسناد برای ۱۱۰ قطعه از اراضی ملی شهرستان ارسنجان به مساحت افزون بر ۱۰ هزار و ۴۵۸ هکتار از ابتدای سال تا دی‌ماه ۱۴۰۱ سند تک برگ صادر شد.
وی افزود: تلاش برای اخذ سند تک برگ دیگر اراضی ملی در شهرستان ارسنجان نیز در دست اقدام است.

سند تک برگ ۱۱۰ قطعه از اراضی ملی شهرستان ارسنجان صادر شد


خسروانیان طرح کاداستر را از جمله طرح‌های مهم و ملی در تثبیت مالکیت عنوان کرد.
وی افزود: اخذ اسناد کاداستر اراضی ملی استان با هدف شناسایی و برخورد قانونی با متجاوزان به اراضی ملی و انفال متعلق به مردم، جلوگیری از زمین‌خواری، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن و کاهش اختلافات حقوقی مردم، ایجاد زیر ساخت‌های آمایش سرزمین و تضمین سرمایه‌گذاری در اراضی ملی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه حفظ منابع طبیعی برای نسل های آینده امری واجب است، عنوان کرد: همشهریان می توانند هرگونه تخریب و قطع اشجار را به شماره های رایگان ۱۳۹ و ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع گزارش دهند.
شهرستان ارسنجان در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال شیراز واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha