۷۰۰ میلیارد تومان مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان زنجان پرداخت شد

زنجان – ایرنا – فرماندار شهرستان زنجان گفت: در ۹ ماهه امسال، بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به عنوان عوارض وصولی کالا، خدمات و آلایندگی به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری این شهرستان واریز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز خالقی فرماندار روز سه شنبه در جلسه کمیته اشتغال شهرستان زنجان افزود: رویکرد ویژه دولت سیزدهم در زمینه توسعه متوازن و برقراری عدالت اجتماعی، بهره گیری از عودت درآمدهای مالیاتی به استان در جهت عمران و آبادانی مناطق مختلف است.

وی در بخش دیگری از سخنان بر تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانکهای عامل تاکید کرد و گفت: هماهنگی بین دبیرخانه کمیته اشتغال، کارگزاری‌ها و بانکهای عامل باید به گونه ای باشد تا پرونده های متقاضیان در سریعترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند.

خالقی به ضرورت گسترش مهارت آموزی و یادگیری شیوه های مختلف کسب و کار تاکید کرد و از متولیان فنی و حرفه ای شهرستان خواست تا با نقش آفرینی موثر در راستای سیاستهای اشتغالزایی شهرستان، موجبات تربیت کارآفرینان و واجدین شرایط بهره مندی از تسهیلات اشتغالزایی را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه عملکرد دستگاههای شهرستان در زمینه های جذب به موقع و حداکثری تسهیلات اشتغالزایی و نیز تکمیل اطلاعات مربوط به سامانه رصد اشتغال کشور به طور منظم از سوی دبیرخانه رصد می شوند، افزود: مدیران در این راستا باید گام‌های جدی بردارند و از هرگونه فوت وقت پرهیز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha