۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85002353
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اماکن ورزشی همدان بازگشایی شد

۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳
کد خبر: 85002353
اماکن ورزشی همدان بازگشایی شد

همدان- ایرنا- سخنگوی ورزش و جوانان همدان گفت: تمامی مجموعه‌های ورزشی سطح این استان از امروز بازگشایی شد و محدودیتی برای فعالیت تمرین و مسابقه‌ ورزشکاران وجود ندارد.

«علیرضا صفی زاده» روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا با قدردانی از صبوری جامعه ورزشی در سه روز گذشته مبنی بر تعطیلی کامل مجموعه‌ها و استخرهای سطح استان اظهار داشت: در تعطیلی‌های اعلام شده به دلیل مدیریت مصرف گاز، دستگاه ورزش فقط تصمیم گیرنده نیست و سایر مسئولان اجرایی استان نیز اعمال نظر می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی اماکن ورزشی با توجه به برودت هوا، بارش شدید برف و نیز مدیریت در مصرف بهینه انرژی انجام شد، ادامه داد: در این مدت روسای ورزش شهرستان‌ها نسبت به بررسی شرایط فنی سیستم‌های گرمایشی و تاسیسات مجموعه‌های ورزشی اقدام کرده و نواقص موجود برطرف شد.

صفی زاده افزود: مصرف بهینه انرژی اولویت اصلی در نحوه استفاده از فضاهای ورزشی استان همدان است و همه اماکن ورزشی این استان از ساعت هفت صبح تا ۲۴ مجاز به فعالیت هستند و خارج از این ساعات هرگونه برنامه ممنوع است.

سخنگوی ورزش و جوانان همدان ادامه داد: فعالیت در فضاهای ورزشی روباز نیز با رعایت ایمنی باتوجه به بارش‌های اخیر محدودیتی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات و تمرین تیم‌های فوتبال نیز با توجه به حجم انباشته شده برف در زمین‌های چمن طی روزهای گذشته انجام نشد و اکنون در تلاش برای خارج کردن برف هستیم.

وی افزود: اولویت فعالیت‌های ورزشی با تیم‌های استان در لیگ‌های کشور، ملی پوشان و قهرمانان، ورزش همگانی و سپس تیم‌های آزاد است.

استان همدان دارای بیش از ۳۰۰ فضای ورزشی زیر پوشش اداره کل ورزش و جوانان است که در سه روز گذشته به دلیل برودت هوا، بارش برف و کمک به مصرف بهینه انرژی تعطیل اعلام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha