۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85002448
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

خبرنگار ایرنا همدان رتبه برتر جشنواره رسانه ای ابوذر را کسب کرد

همدان - ایرنا- «معصومه موسوی» خبرنگار ایرنا در استان همدان بر اساس اعلام هیات داوران جشنواره رسانه ای ابوذر رتبه برتر در بخش گزارش این جشنواره را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر روز شنبه با حضور «محسن منصوری» معاون اجرایی رییس جمهور در سالن استانداری همدان برگزار و از نفرات برتر این جشنواره قدردانی شد.

دبیر همایش جشنواره رسانه ای ابوذر همدان در این همایش گفت: از مجموع هزار و ۳۵ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر و تصمیم (هیات انتخاب اولیه ) در مجموع ۷۵۱ اثر تولیدی به مرحله داوری استانی راه یافت.

«ناصر قوامی مشفق» افزود: هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر کار خود را از آبان ماه سال ۱۴۰۰ آغاز و تا آبان سال ۱۴۰۱ پذیرای آثار تولیدی اهالی رسانه استان همدان بود.

وی ادامه داد: علاقه مندان آثار خود را در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه و حکمرانی رسانه ای بر کسی پوشیده نیست افزود: تلاش برای بازگرداندن مرجعیت رسانه های داخلی بیش از پیش ضروری است.

قوامی مشفق اظهار داشت: جنگ رسانه ای دشمن ثابت کرد که شیطان رسانه ای بیگانه چگونه می تواند دروغ های متعدد را برجسته و به آرمان های جوانان تبدیل کند.

دبیر همایش جشنواره رسانه ای ابوذر همدان گفت: تحقق نظام صنفی اهالی رسانه ای در کشور مساله ای است که در روز خبرنگار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که در هیات دولت در این باره تصمیم خواهند گرفت و این مقدمه ای برای ایجاد جبهه رسانه ای در تراز انقلاب اسلامی است.

قوامی مشفق افزود: مکتب آیت الله مصباح باید در آثار و اهالی رسانه ای گسترش یابد و در این صورت است که اندیشه های متعالی و مستدل انقلاب اسلامی صادر می شود و در جان جوانانی که امروز در مکتب انقلاب رشد پیدا می کنند، خواهد نشست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha