۲۸ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۴۶
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85003149
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بودجه پیشنهادی شهرداری سبزوار ۵۵ درصد افزایش یافت

سبزوار- ایرنا- شهردار سبزوار گفت: لایحه بودجه پیشنهادی این شهرداری برای سال آینده ۹۵۰ میلیارد تومان تعیین و تقدیم شورای اسلامی شهر شد که این رقم نسبت به بودجه سال جاری ۵۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، موسی رجب زاده شامگاه چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال ۱۴۰۲ شامل ۱۱ تبصره و ۵۴ بند است و در آن سهم عمرانی ۶٣ درصد و سهم هزینه های جاری ٣٧ درصد منظور شده است.

وی افزود: افزایش اعتبار طرحهای عمرانی با اولویت تکمیل طرح های ناتمام شهری، نگاه ویژه به هوشمندسازی و توسعه خدمات غیرحضوری و افزایش بهره وری و توانمندسازی نیروی انسانی از شاخصه های بودجه پیشنهادی است.

شهردار سبزوار گفت: همچنین گسترش آموزش و مهارت های شهروندمدار و توانمندسازی اجتماعات محلی همسو با نیازها و سیاست های توسعه شهر و اولویت بخشی به محرومیت زدایی از بافتهای ناکارآمد محلات کم برخوردار با پیشبرد پرشتاب طرح های محرک توسعه پایدار از برنامه های این بودجه است.

رجب زاده ادامه داد: از دیگر اهداف مورد نظر در این بودجه عدالت در توزیع خدمات، تقویت حمل و نقل عمومی، افزایش ایمنی، برقراری تعادل و تناسب در زیرساخت های حمل و نقل درون شهری و امنیت داده ها در شهرداری و رعایت اصول پدافند غیرعامل در تمامی حوزه ها به ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

پهنه شهر سبزوار سه هزار و ۷۵۴ هکتار است که حدود ۸۰۰ هکتار آن سکونتگاه غیررسمی و ۱۸۶ هکتار بافت های فرسوده است.

شهر ۲۵۰ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha