۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۵۷
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 85005435
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تساوی بدون گل مدعیان بحران‌زده؛ لیورپول به لطف VAR قسر در رفت

تهران- ایرنا- تیم‌های مدعی اما بحران‌زده‌ی لیورپول و چلسی در هفته‌ بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های لیورپول و چلسی از ساعت ۱۶ روز شنبه در چارچوب هفته‌ بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که در پایان نتیجه‌ تساوی بدون گل حاصل شد.

مهمترین اتفاق نیمه‌ نخست گلی بود که کای هاورتز در دقیقه‌ی چهار به ثمر رساند. گل بازیکن آلمانی چلسی با نظر VAR به دلیل اینکه در موقعیت آفساید زده شده بود، رد شد تا همچنان نتیجه‌ی صفر بر صفر باقی بماند. شاگردان گراهام پاتر به بازی هجومی خود تا دقایق ادامه دادند اما موفق به گلزنی نشدند.

در ۴۵ دقیقه‌ی نخست و با اولین حضور میخایلو مودریک اوکراینی، طراوت خاصی به خط حمله‌ی شیرهای لندنی داده شد اما فرصت‌های به دست آمده یکی پس از دیگری به هدر رفت. تیم تحت هدایت یورگن کلوپ نیز که نمایش ضعیفی را به منصه‌ی ظهور گذاشت روی یکی ۲ ضدحمله به موقعیت رسید اما کپا آریزابالاگا، گلر اسپانیایی چلسی مقابل آنها ایستادگی کرد.

هر ۲ تیم با این یک امتیاز کم‌ارزش ۲۹ امتیازی شدند. لیورپول با ۱۹ بازی موقتا در رده‌ی هشتم قرار گرفت و تیم آبی‌پوش لندنی با ۲۰ مسابقه در جایگاه دهم ایستاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha