کامبک سیتی برابر تاتنهام با درخشش محرز

تهران- ایرنا- تیم فوتبال منچسترسیتی با درخشش ریاض محرز، تاتنهام را شکست داد.

به گزارش ایرنا، دیدار معوقه تیم‌های منچسترسیتی و تاتنهام در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر انگلیس که به دلیل درگذشت ملکه الیزابت به تعویق افتاده بود از ساعت ۲۳:۳۰ پنجشنبه شب در ورزشگاه اتحاد با قضاوت سایمون کوپر برگزار شد که در نهایت با پیروزی ۴ بر ۲ سیتی به پایان رسید.

دو تیم پس از شکست در شهرآورد منچستر و لندن، به مصاف یکدیگر رفتند. روبن دیاس و جان استونز مدافعان منچسترسیتی به این دیدار نرسیدند. لوکاس مورا هم غایب تاتنهام بود.

کامبک سیتی با درخشش محرز برابر تاتنهام

کامبک سیتی با درخشش محرز برابر تاتنهام

بر خلاف جریان بازی در نیمه اول که مالکیت توپ و میدان در اختیار منچسترسیتی بود این تاتنهام بود که توانست به فاصله ۳ دقیقه ۲ گل را وارد دروازه ادرسون کند. دقیقه ۴۴ اشتباه ادرسون باعث شد تا توپ به دژان کولوسفسکی برسد و این بازیکن با یک ضربه پای چپ دقیق گل اول را به ثمر برساند. ۳ دقیقه بعد امرسون رویال توانست اختلاف را به ۲ گل برساند و نیمه اول با برتری ۲ بر صفر تاتنهام به پایان رسید.

کامبک سیتی با درخشش محرز برابر تاتنهام

کامبک سیتی با درخشش محرز برابر تاتنهام

سیتی نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و توانست در ۱۲ دقیقه یک کامبک رویایی بزند. ابتدا جولین آلوارز در دقیقه ۵۱ گلزنی کرد، ۲ دقیقه بعد ارلینگ هالند روی پاس ریاض محرز به گل رسید و در دقیقه ۶۳ نوبت به خود ریاض محرز رسید تا گل سوم را وارد دروازه لوریس کند. اما این پایان کار نبود و ریاض محرز درخشش خود را با به ثمر رساندن گل چهارم برای سیتی تکمیل کرد تا در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر ۲ منچسترسیتی به پایان رسید.

با این نتیجه منچسترسیتی ۴۲ امتیازی شد و به فاصله پنج امتیازی از آرسنال در رتبه دوم قرار گرفت و تاتنهام با ۳۳ امتیاز در رتبه پنجم قراردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha