۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۱۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85005448
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌مندی ۲ هزار گنابادی از خدمات حمایتی و اشتغالزایی بنیاد علوی کشور

گناباد - ایرنا - مدیر عامل بنیاد علوی کشور گفت: ۲ هزار نفر در شهرستان گناباد طی یک سال گذشته از خدمات حمایتی و اشتغالزایی بنیاد علوی بهره‌مند شدند.

به گزارش ایرنا، وحید خاوئی عصر شنبه در جریان بازدید از طرح های محرومیت زدایی و اشتغالزایی در مناطق شهری و روستایی گناباد در گفت وگو با خبرنگاران افزود: حمایت مالی از اجرای طرح های مرتبط با تامین آب و از جمله آب کشاورزی و اصلاح و لایروبی نهرها در باغات و مزارع در کنار سایر بخشهای اقتصادی و محرومیت زدایی و اشتغالزایی از جمله اولویتهای خدمات بنیاد علوی در این شهرستان است.

وی بهره گیری از مشارکت مردم در فرآیند پیشرفت و آبادانی مناطق محروم را رویکرد مهم فعالیت های بنیاد علوی در سال جاری ذکر کرد و گفت: این بنیاد سعی می کند برنامه های خود را به گونه ای در مناطق محروم اجرا کند که نتیجه نهایی آن جلب مشارکت بیشتر مردم در فرآیند توسعه و اشتغالزایی و محرومیت زدایی در بخشهای مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره باشد.

مدیر عامل بنیاد علوی کشور گفت: مشارکت در احداث و بازسازی منازل و تامین جهیزیه و تسهیلات ازدواج مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) دیگر رویکرد مهم فعالیت های این بنیاد است و افرادی که دارای شرایط این خدمات هستند بعد از معرفی از تسهیلات مناسب بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد: همچنین این بنیاد با پرداخت تسهیلات در بخش های خرد و خانگی بستری فراهم می کند که افراد جویای کار به اشتغال پایدار دست یابند و اشتغال خود را توسعه دهند.

خاوئی گفت: همچنین بنیاد علوی بر اساس تفاهمنامه مشترک با کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای سلامت مادران، زنان باردار و شیرده که دچار سوءتغذیه هستند را شناسایی و از طریق تامین بسته های تغذیه ای مناسب از آنان حمایت می کند.

بنیاد علوی کشور وابسته به بنیاد مستضعفان است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha