۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۴۰
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85006426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گواردیولا: رختکن سیتی را از دست بدهم، دیگر نمی‌مانم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید که اگر رختکن این تیم را از دست بدهد، دیگر در جمع سیتیزن‌ها نخواهد ماند!

به گزارش ایرنا، پپ گواردیولا از زمان به عهده گرفتن هدایت منچسترسیتی در آستانه فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷، چهار قهرمانی لیگ برتر انگلیس را برای این باشگاه به ارمغان آورده است.

با تمام این افتخارات، مرد اسپانیایی به باشگاه انگلیسی گفته است که اگر رختکن سیتی را از دست بدهد، «قادر به ماندن» در این تیم نخواهد بود.

وی همچنین نسبت به شرایط آمادگی تیم تحت هدایتش ابراز ناامیدی کرده است. سیتیزن‌ها مقالب اورتون و منچستریونایتد امتیاز از دست دادند. در پیروزی چهار بر دو برابر تاتنهام هم دو گل روی بی‌دقتی و گاف مدافعان دریافت کردند که گواردیولا می‌گوید درباره مغرور شدن بازیکنانش نگران است!

گواردیولا درباره بخت‌های تیمش برای فتح لیگ جزیره گفت: وقتی بازیکن بارسلونا بودم، چهار بار متوالی قهرمان لالیگا شدیم اما فصل پنجم و ششم اصلا فصول قبل از آن نبود.

وی افزود: به اندازه کافی عطش نداشتم و رئال مادرید مرا شکست داد. بازیکنان را درک می‌کنم اما اینجا هستم تا به آنها انگیزه بدهم و رئیس باشگاه هم این را می‌داند.

مرد اسپانیایی اضافه کرد: می‌خواهم اینجا بمانم اما اگر تیم و رختکن را از دست بدهم، نمی‌توانم. در جدول دوم هستیم. ۲۵ امتیاز با آرسنال فاصله نداریم و هنوز شانس داریم. ۵۷ امتیاز تا پایان فصل باقیمانده است.

گواردیولا درباره عملکرد بازیکنانش مقابل تاتنهام اینکه آیا از آنها رضایت دارد، گفت: البته که راضی نیستم! تیمم را نمی‌شناسم؛ تیم من همیشه عطش و اشتیاق داشت. باشگاه باید رو به جلو حرکت کند. این اهداف را برای باشگاه تعیین کردیم؛ باخت مقابل لیورپول و یونایتد غیر قابل قبول است و به نظر آن عطش خاص را نداریم.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌ای به نتایج بازی‌های آرسنال ندارد، افزود: موضوع نتایج آنها نیست. اگر آنها برابر منچستر هم ببازند اهمیتی ندارد چون اگر با این روش پیش برویم، به آنها نخواهیم رسید و باید خودمان را تغییر دهیم.

آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا از ابتدای فصل درخشان بوده و از ۱۸ بازی لیگ، ۱۵ برد کسب کرده و تنها یک باخت متحمل شده است. آرتتا در دو قهرمانی نخست گواردیولا در سیتی، دستیار وی بود.

گواردیولا درباره آرسنال و آرتتا هم افزود: آنها همه چیز دارند، همه قطعات پازل. آنها در محوطه با ۱۰ بازیکن دفاع می‌کنند. پنج یا ۶ بازیکن عقب بازی می‌کنند؛ انتقال از دفاع به حمله را خوب انجام می‌دهند و دوئل‌ها را می‌برند. ببینید چطور بعد از گل خوشحالی می‌کنند، چطور حرف می‌زنند و ارتباط برقرار می‌کنند! این فوتبال است و ما چنین چیزی را نداریم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha