برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر باید ابتکاری و امید آفرین باشد

یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید ابتکاری، امید آفرین و اعتماد بخش باشد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در مهریز افزود: اجرای برنامه‌ها، خلاقانه و جدید بر اساس شرایط و نیازها در اولویت قرار گیرد.

وی به اهمیت مردمی برگزار شدن برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل جنگ ترکیبی دشمنان اشاره و ادامه داد: واگذاری امور به مردم و جوانان نقش مهمی در برگزاری باشکوه دهه فجر دارد.

دهه فجر فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

این مسئول به ظرفیت گروه‌ها و تشکل‌های مردمی و هیات‌های مذهبی و جوانان در مناطق مختلف به عنوان یک موضوع مهم یاد کرد که ستادهای دهه فجر نباید از آن غافل شوند.

متوسل گفت: یکی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی کم رنگ برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر و جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که برای خنثی کردن توطئه استکبار، همه باید جدی فعالیت کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد به اهمیت بهره‌گیری از فرصت دهه فجر برای تبیین دستاوردهای مختلف انقلاب در ۴۳ سال گذشته اشاره کرد که باید در قالب جهاد تبیین اقدام کرد.

برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر باید ابتکاری و امید آفرین باشد

متوسل گفت: یکی از مصادیق و بهترین فرصت برای تحقق جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری در دهه فجر رقم می‌خورد و باید رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی از آن استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در ۴۳ سال گذشته به رغم تمامی توطئه‌ها و فعالیت‌هایی که دشمنان در راستای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی انجام دادند شاهد موفقیت‌ها و پیشرفت‌های عظیم کشور هستیم.

این مسئول یادآور شد: باید مسئولان با بهره‌گیری از جهاد تبیین و رسانه‌های مختلف به خصوص برنامه‌های بصیرتی کار روشنگری را بیش از گذشته در استان انجام دهند.

دهه فجر فرصت مناسب جهاد تبیین

متوسل از تمامی فعالان فرهنگی و رسانه‌های گروهی که صادقانه در خدمت مردم و کشور هستند قدردانی و با تبریک که ماه رجب، دهه فجر را اوج عزت، عظمت و سعادت ملت ایران ذکر کرد.

در این نشست تعدادی از مسئولان فرهنگی و تشکل‌های مردمی در خصوص برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر و ضرورت جلب همکاری آحاد مردم به خصوص نوجوانان و جوانان تاکید کردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha