باران‌چشمه: لابی صهیونیسم در صدد ضربه زدن به ورزش کشورمان است

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای گفت: حساب ورزش از سیاست جداست و به طور قطع لابی‌های صهیونیست در صدد هستند تا به ورزش کشورمان آسیب برسانند.

به گزارش ایرنا، اتحادیه اروپا روز دوشنبه (۳ بهمن) با صدور بیانیه‌ای جزئیات چهارمین بسته تحریمی علیه ایران را که به بهانه مسائل حقوق بشری در شورای وزیران امور خارجه این اتحادیه تصویب شد، ارائه کرد.

اتحادیه اروپا ۱۸ شخصیت و ۱۹ نهاد ایرانی را در فهرست تحریم‌ها قرار داده که نام «سید حمید سجادی» وزیر ورزش نیز به دلیل آنچه فشار روی ورزشکاران ایران عنوان شده، به این فهرست افزوده شده است.

مهرعلی باران‌چشمه روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کشورهای اروپایی تحت هدایت امر آمریکا و رژیم صهیونیستی اقدام به چنین کاری کردند. تحریم وزیر ورزش کشورمان چه مفهومی دارد؟ این موضوع بیشتر بنا به خصومت و توطئه ایادی استکباری رخ داد.

وی ادامه داد: تمام ورزش و ورزشکاران در عرصه بین‌المللی برنامه خود را پیگیری می‌کنند و در این خصوص تعدادی از کشورهای اروپایی که باری به هر جهت هستند تحت تاثیر منافقین و اخبار کذب قرار گرفتند. یکی از مؤلفه‌هایی که در تحریم مذکور عنوان شده، اقداماتی محدودکننده نسبت به ورزشکاران ملی است. سجادی از چهره‌های فاخر و قهرمانان ورزشی و مدیریتی ورزش کشور است و تحریم او توطئه‌ای بیش نیست.

رییس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای گفت: حساب ورزش از سیاست جداست و به طور قطع لابی‌های صهیونیست درصدد هستند تا به ورزش کشورمان آسیب برسانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha