۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۲۱
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85010423
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای مردم تبیین شود

رشت - ایرنا- استاندار گیلان با بیان اینکه انعکاس عملکرد دولت مردمی و انقلابی و دستاوردهای نظام مستلزم کارکردهای سازنده و کارشناسانه رسانه‌ای است، گفت: دستاوردهای پرافتخار ۴۴ ساله ایران اسلامی و عملکرد دولت سیزدهم در دهه فجر به شایستگی برای آحاد جامعه تبیین شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، اسدالله عباسی روز پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان با بیان نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در تنویر افکار و آگاهی بخشی عمومی اظهار کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای ۴۴ ساله نظام و عملکرد دولت به نحو شایسته در جامعه انعکاس یابد و زمینه امید، اعتماد و نشاط را در مردم تقویت کند.

وی رمز موفقیت دولت در روند ارئه خدمت به عموم ملت را مستلزم انعکاس حقیقی و دلسوزانه عملکردها و تلاش‌های مسئولان دانست و افزود: هرگونه شبهه افکنی یا کم‌کاری در روند ایفای رسالت‌های رسانه‌ای ضمن بازشدن میدان برای جولان هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان، در روند ارائه خدمت صادقانه به مردم اخلال ایجاد می کند.

رییس شورای اطلاع رسانی استان گیلان با تشریح جنگ ترکیبی دشمن در بستر رسانه و فضای مجازی عنوان کرد: دنیای استکبار و ایادی سرسپرده‌ آنان تمام توان خود را برای کندکردن حرکت نظام و انقلاب در مسیر خدمت‌گذاری به مردم به کار گرفته‌اند.

وی مقابله با هجمه‌های سنگین دشمنان را مستلزم تعامل و همدلی بر مبنای درک بهینه از شرایط اجتماعی دانست و با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری بهینه از ظرفیت شورای روابط عمومی استان اظهار کرد: استعدادهای قابل توجهی اعم از کارشناسان روابط عمومی و دست اندرکاران رسانه‌ای در این شورا فعالیت دارند که باید از از توان تخصصی آنان بهره گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان ضرورت ساماندهی رسانه‌های بدون مجوز در استان خاطر نشان کرد: صدور مجوز قانونی، نخستین گام برای ساماندهی این گروه از رسانه‌ها است.

در نشست شورای اطلاع‌رسانی گیلان، هریک از اعضا نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان این نشست از پوستر دهمین جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور رونمایی شد، این جشنواره اردیبهشت سال آینده به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha