کاپیتان تیم ملی کاراته: تقابل جوانان جویای نام و باتجربه‌ها جذابیت سوپرلیگ است

همدان- ایرنا- ملی پوش کاراته تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تقابل جوانان جویای نام، باتجربه‌های پشت خط تیم ملی و همچنین ملی پوشان به جذابیت‌های سوپرلیگ امسال افزوده و باعث شده تا شاهد افزایش کیفیت فنی در مسابقات باشیم.

ذبیح‌الله پورشیب روز پنجشنبه در حاشیه تمرین آماده‌سازی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در همدان، در گفت وگوی اختصاصی باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: به نظرم تقسیم‌بندی خوبی بین تیم‌های حاضر در سوپرلیگ به لحاظ برخورداری از کاراته کاها شده و امسال مبارزات بسیار خوبی را بین باتجربه‌هایی که ملی پوش نیستند، جوانان جویای نام و ملی پوشان شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: با این رویکرد در آینده می‌توانیم جوانان مستعدی را در ترکیب تیم ملی در میادین مختلف مشاهده کنیم و سوپرلیگ بر تجربه اندوزی و توان فنی آن‌ها کمک شایانی کرده است.

پورشیب با اشاره به ۲ هفته اخیر مسابقات سوپرلیگ کاراته کشور گفت: هفته‌های اخیر مسابقات در وسط شهر و اوج ترافیک برگزار شد که به نظرم بر عملکرد تیم‌ها نیز تاثیر داشت چرا که ساعت‌ها در ترافیک بودند و کیفیت کار را پایین آورد.

وی اضافه کرد: هفته سوم لیگ قرار است فردا جمعه در همدان برگزار شود که به نظرم تصمیم گیری بسیار خوبی بود چرا که اوج شلوغی را شاهد نیستیم ضمن اینکه در یکروز تعطیل انجام می‌شود که امیدوارم با پخش زنده نیز همراه باشد.

وی خواستار حمایت سایر اسپانسرها و نیز باشگاه‌های مطرح و بزرگ ورزشی از ورزش کاراته شد و افزود: کاراته سرشار از استعدادها، قهرمانان و نشان آوران است که این ظرفیت را ایجاد کرده تا سوپرلیگ با تعداد تیم‌های بسیار بیشتر برگزار شود.

این ملی پوش کاراته دانشگاه آزاد همدان با اشاره به قراردادهای ناچیز در سوپرلیگ کاراته به نسبت بسیاری از رشته‌های ورزشی کشور گفت: قراردادهای ما به نسبت سایر رشته‌ها بسیار کم است و با این حال قدردان حمایت‌ها هستیم منتهی حق بچه‌های کاراته بیش از این است.

وی خواستار برنامه ریزی بهتر وزارت ورزش در ترغیب اسپانسرها برای تیمداری در چند رشته ورزشی شد و افزود: کاراته یکی از پرمدال‌ترین ورزش‌های کشور است که از ظرفیت‌های بسیار مطلوب برخوردار بوده و امیدواریم در فصل آینده شاهد حضور پرشمار تیم‌ها در سوپرلیگ باشیم.

پورشیب با قدردانی از میزبانی همدان در برگزاری هفته سوم سوپرلیگ کاراته کشور گفت: امیدواریم سایر استان‌های کشور از همدان در میزبانی الگو بگیرند و این رقابت جذاب در اقصی نقاط کشور دیده شود.

هفته سوم این دوره از مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

طبق برنامه اعلام شده، هفته سوم سوپر لیگ کاراته آقایان فردا جمعه هفتم بهمن ماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha