تصویب ۱۰۲ مصوبه با هدف توسعه و رفع مشکلات شاهین دژ

مهاباد - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: در بیست و دومین سفر استانی مدیران ۱۰۲ مصوبه شامل ٨۹ مصوبه عمرانی و ۱۳ مصوبه اقتصادی تصویب شد که عمده مصوبات در بخش عمرانی شامل توسعه زیرساخت‌ها، راه‌های اصلی و روستایی و طرح‌های آموزشی، درمانی و بهداشتی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدصادق معتمدیان پنجشنبه شب در شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی در شاهین دژ اظهار کرد: عمده مصوبات در بخش عمرانی شامل توسعه زیرساخت‌ها در بخش راه‌های اصلی و روستایی، طرح‌های آموزشی، درمانی و بهداشتی بوده و در بخش اقتصادی نیز با همکاری و مشارکت سرمایه گذاران به حوزه‌های کشاورزی و تغییر الگوی کشت و صنایع تبدیلی در راستای توسعه شهرستان شاهین دژ اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: شاهین دژ از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های زیادی بویژه در بخش معدن برخوردار است که باید مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: در بخش کشاورزی نیز این شهرستان از آب و زمین کافی برای زراعت و باغبانی با رعایت الگوی کشت برخوردار است.

وی با بیان اینکه شاهین دژ در بخش گردشگری از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری خوبی برخوردار است، افزود: این شهرستان از زیرساخت راه وضعیت مناسبی ندارد و چند طرح در این بخش به زودی شروع می‌شود.

تصویب ۱۰۳ مصوبه با هدف توسعه و رفع مشکلات شاهین دژ

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برنامه های در دهه فجر امسال گفت: پروژه های ناقص و ناتمام در این ایام به بهره برداری زودهنگام نرسد، تا اعتماد مردم از بین نرود.

معتمدیان افزود: از سال گذشته ۲۲ سفر شهرستانی انجام شد و ۱۹ جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه را در شهرستان‌ها برگزار کردیم.

وی افزود: در قالب این سفرها میز ارتباطات راه اندازی شد و مردم از نزدیک مشکلات خود را به مدیران کل دستگاه‌ها اجرایی بیان کردند.

معتمدیان ابراز امیدواری کرد دور دوم سفرها با برنامه دقیق، رصد مصوبات و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها انجام شود.

امام جمعه شاهین دژ نیز گفت: خدمت بی منت باعث سربلندی مدیران بوده و این مایه افتخار مسوولان جمهوری اسلامی است.

تصویب ۱۰۳ مصوبه در بیست و دومین سفر استانی استاندار با هدف توسعه استان و رفع مشکلات

حجت الاسلام علی مرادی افزود: مردم پایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی و پشتیبان آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

وی اظهار کرد: در قالب این نظام امکان خدمت رسانی به مردم و بویژه در مناطق کمتر توسعه یافته وجود دارد.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی در بیست و دومین و آخرین سفر شهرستانی دور اول خود به شاهین دژ رفت و با حضور در مزار شهدای شهرستان با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار آذربایجان غربی و هیات همراه در بدو ورود به شاهین دژ مورد استقبال نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی و معتمدان این شهرستان قرار گرفت.

استاندار آذربایجان غربی در جریان سفر به شاهین دژ، با مردم بخش‌ها، شهرها و روستاهای این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد و در راستای بررسی میدانی مشکلات از واحدهای تولیدی نیز بازدید کرد.

معاونین استاندار آذربایجان غربی و مدیران استانی و ستادی استانداری نیز در این سفر برنامه‌هایی چون بازدید از زیرساخت‌های عمرانی، بررسی وضعیت پروژه‌ها و واحدهای مشکل دار، نشست با دهیاران، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را در دستور کار سفر خود به این شهرستان قرار دادند.

شاهین دژ با ۹۸ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha