بیش از ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات به حوزه تولید شاهین دژ اختصاص یافت

مهاباد - ایرنا - فرماندار شاهین دژ گفت: ۲ هزار و ۷۵۳ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای تقویت بخش اقتصادی و در حوزه تولید و صنعت این شهرستان اختصاص یافته است.

کامران بابازاده روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تقویت ظرفیت و بهره مندی بهینه از توان بخش خصوصی و رونق اقتصادی شهرستان ابن میزان تسهیلات براساس ۱۳ مصوبه در شورای برنامه ریزی و توسعه تصویب شد.

وی اضافه کرد: با اختصاص این اعتبار بیشترین تسهیلات بانکی دور نخست سفرهای شهرستانی مقام عالی استان به نسبت جمعیت مربوط به این شهرستان است.

بابازاده با بیان اینکه این میزان اعتبارات نشان از توجه دولت به جبران عقب ماندگی این منطقه است، گفت: این تسهیلات برای ایجاد، فعال سازی یا احیای واحدهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی به سرمایه گذاران و کارآفرینان و با هدف تحقق شعار سال و کمک به اشتغالزایی جوانان پرداخت خواهد شد.

فرماندار شاهین دژ ضمن قدردانی از سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان اظهار کرد: در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اجرای طرح‌های عمرانی هم تصویب رسید که با تحقق و اجرایی شدن پروژه‌ها شاهد ارتقای چشمگیری در رشد شاخص‌های بهره مندی و توسعه پایدار شهرستان خواهیم بود.

وی یادآور شد: این طرح‌ها در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و آبخیزداری، محیط زیست و عمران شهری، حفاظت از ارتقای زیرساخت‌های حمل و نقل، آب و فاضلاب، برق، مخابرات (اینترنت)، گاز و ارتقای خدمات عمومی بهداشت و درمان، آموزش همگانی، خدمات اجتماعی، طرح هادی و مساکن روستایی، بخش سلامت و امداد و نجات است که با پیش بینی و تامین اعتبار لازم از محل منابع استانی و ملی اجرا می‌شوند.

️فرماندار شاهین دژ تاکید کرد: مصوبات این شهرستان در شورای برنامه ریزی از نظر تعداد رتبه دوم استان آذربایجان غربی را داشته است.

بابازاده ابراز امیدواری کرد با همکاری دستگاه‌های اجرایی و همت بخش خصوصی در سایه اجرای این مصوبات، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش شهرستان شاهین دژ باشیم.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی هفته گذشته در بیست و دومین و آخرین سفر شهرستانی دور اول خود به شاهین دژ رفت، در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت شاهین دژ، ۱۰۲ مصوبه شامل ٨۹ مصوبه عمرانی و ۱۳ مصوبه اقتصادی برای این شهرستان تصویب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha