بازدید سرزده وزیر بهداشت از مراکز درمانی ملکان با دستاوردهایی از جنس توسعه

مراغه- ایرنا- «بهرام عین‌الهی»، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که عصر روز گذشته، پنج‌شنبه به منظور افتتاح طرح‌های بیمارستانی به شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی از جمله مهاباد، میاندوآب و شاهین‌دژ سفر کرده بود، شبانگاه بازدید سرزده‌ای از مراکز درمانی ملکان در جنوب آذربایجان‌شرقی داشت.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار ملکان بامداد روز جمعه با اشاره به این سفر سرزده به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سفر دستاوردهای قابل توجهی برای اهالی ملکان، مبارک‌شهر و لیلان به ارمغان آورد که از آن جمله می‌توان به طرح توسعه بیمارستان فارابی، عرضه خدمات شبانه‌روزی در درمانگاه مبارک‌شهر و ارتقای درمانگاه شهر لیلان اشاره کرد.

«جواد مهدوی» اضافه کرد: در این سفر مقرر شد تا بیمارستان ۷۵ تختخوابی فارابی شهر ملکان با افزایش ۱۰۰ تخت جدید و تجهیز بخش‌های اورژانس، اتاق عمل و بخش‌های بستری، توسعه یابد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد تا درمانگاه مبارک‌شهر به صورت شبانه‌روزی خدمات عرضه کند و درمانگاه شهر لیلان نیز تقویت شده و به مرکز درمان‌بستری ارتقا یابد تا هم پزشکان متخصص در این درمانگاه حضور داشته باشند و هم تجهیز آن در دستور کار قرار گیرد.

بازدید سرزده وزیر بهداشت از مراکز درمانی ملکان با دستاوردهایی از جنس توسعه

به گفته معاون فرماندار ملکان همچنین در این سفر دستور لازم برای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان صادر شد تا از سال آینده در دو رشته فوریت‌های پزشکی و پرستاری دانشجو پذیرش شود.

«مهدوی» به انتخاب نماینده مردم ملکان، لیلان و مبارک‌شهر به عنوان رییس کمیسیون خدمت و محرومیت‌زدایی مجلس نیز اشاره کرد و اظهار داشت: قرارگاه محرومیت‌زدایی با هدف برنامه‌ریزی جهت توسعه بهداشت و درمان مناطق محروم و کم‌برخوردار استان در دانشگاه علوم پزشکی تبریز ایجاد شده و همکاری‌های ویژه این کمیسیون با دانشگاه علوم پزشکی تبریز آغاز می‌شود.

بازدید سرزده وزیر بهداشت از مراکز درمانی ملکان با دستاوردهایی از جنس توسعه

به گزارش ایرنا وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی قبل از سفر به ملکان از طرح بیمارستان ۳۵۰ تختی جایگزین بیمارستان عباسی میاندوآب، بخش‌های مختلف بیمارستان فاطمه (س) و دانشکده پرستاری این شهرستان بازدید کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha