آزادی بیانی که مجوز توهین به مقدسات مسلمانان را بدهد دروغی بیش نیست

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: ادعای آزادی بیان که در آن به مقدسات بیش از ۲ میلیارد مسلمان توهین کند، دروغی بیش نیست و جنبه سیاسی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه معیارهای آزادی بیان کشورهای غربی تبعیض‌آمیز است، افزود: مجوز و ایجاد فضای امن برای افراطیان در جهت توهین به مقدسات مسلمانان و معجزه پیامبر(ص) در برخی کشورهای اروپایی از جمله سوئد و هلند مغایر با آزادی بیان واقعی است.

وی ادامه داد: پرداختن به موضوع هلوکاست و نسل کشی یهودیان در همان کشورهایی که ادعای آزادی بیان دارند جرم محسوب می‌شود و این نشان از رفتارهای دوگانه کشورهای غربی در قبال آزادی بیان دارد.

امام جمعه مهاباد اضافه کرد: نحوه برخورد و آتش زدن پرچم همجنس گرایان در کشورهای مدافع این تفکر ممنوع است در حالیکه توهین به پیامبر و آتش زدن قرآن کریم در سایه آزادی بیان براحتی و بدون پیگیری اتفاق می‌افتد و این گواهی بر دروغ بودن ادعای آزادی بیان در این کشورها است.

ماموستا امامی با بیان اینکه استاندارد ۲ گانه غرب در قبال آزادی بیان بر همگان آشکار است، گفت: دشمنان یک جنگ ترکیبی و چند جانبه علیه مسلمانان به راه انداخته و با توهین و تحریف واقعیت، بدنبال جلوگیری و پیشروی اسلام در دل اروپا است.

وی ضمن محکوم کردن اقدام افراطی علیه مقدسات مسلمانان تاکید کرد: تعدادی از کشورهای مسلمانان این اقدام توهین آمیز را محکوم کردند و از مسلمانان داخل اروپا انتظار داریم از راه قانونی در مقابل این حرکت زشت و ناپسند علیه پیامبر بزرگ اسلام (ص) و معجزه ایشان بایستند.

امام جمعه مهاباد با تاکید بر اینکه قرآن کریم جاودانه است، یادآور شد: این معجزه پیامبر اسلام (س) تنها راه حفظ اسلام و تداوم دین الهی در جهان است و با توسل به آن طبق وعده پروردگار می‌توان در مقابل تمام جنگ‌های فرهنگی دشمنان مقابله کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha