۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۵۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85011982
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هاکی زنجان درصدد بازگشت به دوران اوج و شکوه خود است

زنجان - ایرنا - رییس هیات هاکی استان زنجان گفت: این رشته ورزشی استان در ۱۰ سال گذشته دچار افول شده است و تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی صورت گرفته به دوران اوج و شکوه خود بازگردد.

مهدی رضا قلی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هاکی استان زنجان پیش از این در سطح کشور فعالیت بسیار خوبی داشت اما شیوع کرونا موجب شد این رشته ورزشی همانند سایر رشته ها منفعل شود.

رییس هیات هاکی زنجان ادامه داد: این استان در سال های گذشته یکی از قطب های مهم هاکی داخل سالن در کشور بود و به مدت پنج سال، قهرمانی لیگ برتر کشور را داشت که امیدواریم به دوران اوج خود بازگردد.

وی اضافه کرد: هم اکنون هاکی زنجان به لحاظ امکانات تمرینی و سالن مورد نیاز مشکلی خاصی ندارد و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان تمرینات هاکی طبق برنامه انجام می شود و همچنین از تابستان امسال هاکی چمن تیم بانوان استان نیز فعال شده است.

قلی زاده خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با همکاری فدراسیون هاکی از سال آینده مسابقات کشوری را میزبانی کنیم که تحقق این مهم چشم انداز پیشرفت و توسعه را برای این رشته ورزشی در استان فراهم می کند.

وی با بیان اینکه هاکی استان در بخش مردان و زنان طی یکسال گذشته، فعالیت خود را از سر گرفته است، اضافه کرد: در مهرماه امسال تیم دختران هاکی زنجان در رده سنی نوجوانان در مسابقات کشوری شرکت کرد و مقام سوم را به دست آورد.

این مسوول هیات ورزشی ادامه داد: تیم هاکی پنج نفره پسران استان نیز در رده سنی جوانان آبان امسال در رقابت های کشوری حضور یافت اما به موفقیت چندانی به دست نیاورد.

وی با تاکید بر اینکه برای پویایی هرچه بیشتر این رشته ورزشی در استان موضوع استعدادیابی را با همکاری آموزش و پرورش در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول آغاز کرده ایم، اظهار داشت: در حال حاضر به لحاظ نیروی انسانی مورد نیاز در این رشته کمبود داریم که امیدواریم برنامه ریزی های این بخش بتواند اهداف تعیین شده را محقق کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha