تیم والیبال پاس گرگان دومین پیروزی متوالی خود را کسب کرد

گرگان - ایرنا - تیم والیبال پاس گرگان در دومین مسابقه خود از سری رقابت‌های والیبال چهارجانبه تیم‌های لیگ برتری، به دومین پیروزی متوالی خود دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دومین شب سومین دوره رقابت‌های والیبال چهار جانبه پیش آغاز رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، شامگاه سه‌شنبه در سالن ورزشی اداره ‌کل راه‌آهن شمال شرق ۲ در گرگان برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها همچون ۲ دوره پیشین، تیم‌های پاس گرگان (میزبان اصلی و مبتکر برگزاری این مسابقات)، هورسان رامسر، نیان الکترونیک خراسان رضوی و نیز شهرداری گنبدکاووس حضور دارند.

در دومین روز دوره سوم این رقابت‌ها، تیم‌های شهرداری گنبدکاووس و هورسان رامسر برگزار کننده نخستین مسابقه بودند.

این بازی در پایان با نتیجه سه بر یک به سود تیم شهرداری گنبدکاووس به پایان رسید.

در دومین مسابقه امشب این رقابت‌ها، تیم والیبال پاس گرگان در مقابل نیان الکترونیک خراسان رضوی قرار گرفت که بلندقامتان پاس توانستند همچون مسابقه اول امروز با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یابند.

براساس این گزارش سومین روز این رقابت‌ها عصر و شامگاه چهارشنبه پنج مهر ماه برگزار خواهد شد و طبق برنامه تیم‌های هورسان رامسر و پاس گرگان به ترتیب در مسابقات اول و دوم در مقابل تیم‌های نیان الکترونیک خراسان رضوی و شهرداری گنبدکاووس قرار خواهند گرفت.

روز سوم و پایانی این مسابقات چهارشنبه برگزار خواهد شد.

از نکات قابل توجه این رقابت‌ها می‌توان به کسب چهار نتیجه مشابه سه بر یک در چهار دیدار برگزار شده امروز و دیروز به سود تیم‌های برنده اشاره کرد.

تیم والیبال پاس گرگان سال گذشته در دومین فصل حضورش در لیگ برتر والیبال به مقام سوم مشترک رسید و در فصل پیش از آن با توجه به اولین تجربه حضورش در لیگ برتر به مقام پنجم دست یافته بود.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ۳۰ مهر ماه برگزار خواهد شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha