افتتاح ۱۰۰ میلیارد تومان طرح اشتغالزایی کمیته امداد لرستان همزمان با دهه فجر

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: همزمان با گرامیداشت ایام دهه فجر یکهزار و ۱۱۷ طرح با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در این استان بهره برداری می شود.

به گزارش ایرنا از کمیته امداد لرستان، جلال شیخ پور روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: همچنین ۱۱۲ واحد مسکن مددجویی با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات بانکی و بلاعوض احداث شده که دهه فجر امسال تحویل داده می شود.

وی اظهار داشت: همچنین در این بازه زمانی ۲ هزار و ۸۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد توزیع خواهد شد و ۶۰۰ تخته فرش و یکهزار و ۵۰۰ دستگاه بخاری تقدیم خانواده‌های تحت حمایت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان همچنین گفت: یکهزار و ۳۴۳ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ ۳۵ میلیارد تومان امسال به مددجویان این نهاد و در راستای پرداخت کمک اجاره مسکن نیز هشت هزار و ۹۸۷ مورد با مبلغ پنج میلیارد تومان پرداخت شده است.

شیخ پور با تاکید بر اولویت تامین مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: از ابتدای امسال ۳۰۰ واحد مسکونی احداث و تحویل خانوارهای تحت پوشش شده است که حداقل تا پایان سال این تعداد به ۲ هزار واحد خواهد رسید.

وی اظهار داشت: همچنین امسال ۲ هزار و ۹۸۹ فقره جهیزیه با اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد تومان به زوج های تحت پوشش این نهاد اعطا و سه هزار و ۸۰۰ سری لوازم ضروری منزل به خانوارهای تحت پوشش این نهاد اهدا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha