انفجار گاز شهری در میاندوآب به ۱۱ واحد مسکونی خسارت زد

مهاباد - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: انفجار گاز شهری در منزل مسکونی واقع در کوی سهند این شهر به ۱۱ واحد مسکونی خسارت وارد کرد.

سامان محمدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:‌ شب گذشته با اطلاع مردمی از طریق سامانه ۱۲۵ این سازمان مبنی بر حادثه انفجار در کوی سهند، آتش‌نشانان ۲ ایستگاه بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه همچنین به دنبال این حادثه صدای مهیبی نیز در سطح شهر شنیده شد که موجب رعب و وحشت مردم هم گردید، افزود: هر چند این حادثه به علت نبود افراد در داخل ساختمان، تلفات جانی نداشت ولی خسارت مالی زیادی به ساختمان‌ها وارد کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب ادامه داد: براثر این حادثه علاوه بر آسیب زیاد به این واحد مسکونی سه طبقه، به ۱۰ واحد مسکونی دیگر در مجاورت این ساختمان، خسارت زده است.

محمدی در خصوص علت این حادثه گفت: در بررسی‌های اولیه کارشناسان مشخص شد علت انفجار در این ساختمان سه طبقه بریدن شیلنگ گاز شهری و به احتمال زیاد عمدی بوده که موضوع از سوی کارشناسان با همراهی پلیس با دقت بیشتر در حال بررسی است.

این پنجمین حادثه آتش‌سوزی در شهر میاندوآب طی یک ماه گذشته است، در ۲ حادثه بر اثر آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در روستای چالخماز یک مادر جوان به همراه دختر خردسالش و در دیگری براثر آتش‌سوزی یک باب کتابفروشی مرد جوانی جان خود را از دست داده بودند.

میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و جمعیت شهری آن حدود ۱۵۰ هزار نفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha