۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۰۵
کد خبر: 85015823
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

برگزاری ۶۰۰ عنوان برنامه دهه‌فجر امسال در استان سمنان

سمنان- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: امسال برگزاری ۶۰۰ عنوان برنامه  در دهه‌فجر انقلاب در استان برنامه‌ریزی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عباس خرمیان شامگاه سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: برای اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان ۲۲۷ کمیته فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تشکیل و فعال است.
وی با اشاره به لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: مشارکت دستگاه‌های اجرایی، مردم، سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های مختلف برای اجرای مطلوب برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی مورد توجه همگان باشد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان عنوان کرد: کارگران، نیمی از جمعیت کشور را تشکیل داده و عامل اصلی توسعه کشور هستند، مجموعه های کارگری در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ویژه ای داشتند و نقطه پیشرفت جامعه هستند و برهمین پایه برگزاری جشن کارگری در دهه فجر از جمله برنامه‌های شاخص است.
وی ادامه داد: برگزاری پرشور برنامه های دهه فجر و شرکت باشکوه آحاد جامعه در این آیین، نشانگر اعتقاد راسخ مردم به حفظ ارزش‌های اعتقادی و انقلابی است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: پویش توریع سه هزار پرچم ملی و نصب برسر در خانه‌ها از جمله برنامه‌های دهه‌فجر در استان سمنان است.
حجت‌الاسلام خرمیان با تاکید بر برگزاری راهپیمایی باشکوه عید انقلاب در ۲۲ بهمن، گفت: این حضور پرشور مردم به انقلاب قدرت و جان دوباره می دهد چرا که انقلاب اسلامی امید تمام مستضعفان و ملت‌های آزادی خواه جهان است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای جهاد تبیین و بیان، بازنگری و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی مبانی و راه انقلاب برای جامعه به ویژه نسل جوان است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، استان سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.
بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ کشور، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع افزون بر ۷۰۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha