۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85016522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه زنجان: انقلاب اسلامی متعلق به صنف خاصی نیست

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: همه آحاد مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و هیچ صنف و فردی نمی‌تواند خود را صاحب آن بداند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود حضرت امام راحل به میهن اسلامی با بیان اینکه روحانیون شاخص و مراجع در خط مقدم انقلاب قرار داشتند، افزود: انقلاب ایران مردمی بود و همه اقشار مختلف در آن با هویت اعتقادی و نه سیاسی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه تظاهرات انقلاب از مساجد شروع و به امامزاده ها ختم می شد و همه اقشار جامعه در آن حضوری فعال داشتند، اضافه کرد: هر کس دل در گرو اسلام داشت در پیروزی انقلاب نقش آفرین بود و رمز پیروزی آن نیز پایبندی به مبانی، ماهیت ضد دیکتاتوری و ضد استبدادی انقلاب بود.

امام جمعه زنجان ادامه داد: امام راحل فرمود ما مدافع همه مظلومان دنیا هستیم و زیر پرچم تفکر شرقی و غربی قرار نگرفته ایم و رمز اقتدار نظام اسلامی حضور به هنگام مردم در صحنه های سرنوشت ساز انقلاب و پایبندی به آن است.

وی با بیان اینکه اولین روز از دهه فجر میثاق با آرمان های امام راحل نامگذاری شده است، اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید خدمات نظام را به صورت مقایسه ای با قبل از انقلاب برای مردم بازگو کنند تا مردم در جریان آنها قرار بگیرند چون پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات خیره کننده ای انجام گرفته که اصلا قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

امام جمعه زنجان ادامه داد: خط امام راحل را هیچکس بهتر از رهبر معظم انقلاب نمی شناسد و ایشان انسان خود ساخته ای است که در ۳۴ سال گذشته، میراث داری امین برای معمار کبیر انقلاب بوده اند.

وی با بیان اینکه این استان ۹ شهید را در دوران انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، گفت: کشور ما ۴۴ سال است پنجه در پنجه آمریکا ایستادگی کرده و به راه خود ادامه داده است درحالیکه طرف های مقابل ما حتی به تعهدات خود عمل نکردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: مقام معظم رهبری طی روزهای گذشته به این مهم اشاره کردند که دولت با تمام توان در حال خدمت رسانی است و در صحبت های دیشب رییس جمهور نیز آمارهای مهمی ارائه شد که نشان دهنده اقدامات صورت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha