۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85016626
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: بازخوانی تاریخی و اعتقادی انقلاب ضروری است+فیلم

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: با گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی باید بازخوانی تاریخی و اعتقادی از آن داشته باشیم و این موضوع را جدی بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود حضرت امام راحل به میهن اسلامی، افزود: بازخوانی تاریخی انقلاب اسلامی اهمیت زیادی دارد چون بسیاری فراموش کرده اند در کشور ما چه حکومت هایی مستقر بوده است.

این مسوول خاطر نشان کرد: کشور ما هر روز در حال هزینه دادن است و دشمن نیز همواره علیه کشور برنامه ریزی و توطئه می کند چون ما حرف متفاوتی می زنیم و تلاش می کنیم زیر سلطه نباشیم و در واقع استقلال سیاسی و اقتصادی داشته باشم.

افشارچی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشور و حتی تاریخ بشریت است، افزود: در سال های آینده سرعت پیشرفت و توسعه کشور شتاب بیشتری می گیرد و باید از تمامی ابعاد خودمان را برای آن آماده کنیم.

وی اضافه کرد: با گذشت ۴۴ سال از انقلاب نباید دچار روزمرگی شویم و نعمت انقلاب اسلامی را فراموش کنیم هرچند سختی ها و ناملایمات به دلایل مختلف از قبیل فشارهای بیرونی وجود داشته باشد.

این مسوول با تاکید بر اینکه یکی از دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی پس از ۴۴ سال مبانی اعتقادی قوی آن است، اظهار داشت: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پشتوانه بسیار قوی اعتقادی دارد.

افشارچی افزود: تلاش می کنیم یک دوره سیر مطالعاتی در حوزه اعتقادات انقلاب اسلامی راه اندازی کنیم که گام اول آن در حوزه مفهوم آزادی شروع شده و تا ۲ روز آینده یک محتوای مناسب تولید و عرضه خواهد شد که جامعه هدف آن جوانان هستند.

استاندار زنجان با بیان اینکه از مدیران دستگاه هایی اجرایی استان درخواست داریم در این مسیر کمک حال ما باشند، افزود: با توجه به اتفاقات اخیر و گسست های ایجاد شده در میان نسل جوان جامعه این بازخوانی امری ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha