تیم والیبال پاس گرگان شاگردان سرمربی تیم ملی را دست خالی به آمل فرستاد

گرگان - ایرنا - تیم والیبال پاس گرگان در هفته بیست و سوم از دور مقدماتی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در برابر تیم لبنیات هراز آمل و شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه که عصر امروز چهارشنبه در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حضور هزار تماشاگر برگزار شد، شاگردان عیسی سنگدوینی سرمربی تیم پاس گرگان با نتیجه سه بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کردند.

در این مسابقه شاگردان بهروز عطایی دست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود خود به پایان بردند.

در دست‌های دوم تا چهارم بازیکنان تیم پاس با حمایت تماشاگران خودی، به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۵ تیم لبنیات هراز آمل را شکست دادند.

مسعود ذوقی و وحید خراسانی به ترتیب داوران اول و دوم این مسابقه با نظارت احمد بندری و حضور نادر انصاری به عنوان ناظر فنی قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

عیسی سنگدوینی سرمربی تیم پاس گرگان در ابتدای این مسابقه با ترکیب ابراهیم بزمونه، قاسم کارخانه، علی‌رضا عبدی، امین اسماعیل‌نژاد، علی‌رضا عبدالحمیدی و متین تکاور در کنار آرمان صالحی به عنوان لیبرو یاران خود را به میدان فرستاد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل هم دست اول مسابقه را با ترکیب امیرحسین توخته، احسان دانش‌دوست، عرفان نوروزی، مجتبی میرزاجانپور، علی رمضانی و علی حاجی‌پور در کنار ابوالفضل قلی‌پور به عنوان لیبرو آغاز کردند.

در این مسابقه که از ابتدا با تشویق‌های بی‌امان هواداران گرگانی همراه بود، امین اسماعیل‌نژاد بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

دیدار رفت دو تیم در هفته دهم دور مقدماتی با نتیجه سه بر صفر به سود تیم لبنیات هراز در آمل به پایان رسیده بود.

تیم والیبال پاس گرگان در هفته بیست و چهارم روز یکشنبه هفته آینده ۱۶ بهمن ماه باید در رفسنجان به مصاف تیم مس این شهر برود که در دیدار رفت گرگانی‌ها با نتیجه سه بر صفر پیروز شده بودند.

تیم پاس گرگان در پایان رقابت‌های این هفته با انجام ۲۳ بازی، ۱۳ برد و ۱۰ باخت در کارنامه دارد و با ۴۰ امتیاز در مکان ششم جدول ۱۴ تیمی دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha