خدمات رایگان پزشکی در محلات محروم بندرعباس و هرمز کلید خورد

بندرعباس - ایرنا - مشاور امور پزشکیِ استاندار هرمزگان گفت: قرارگاه مردم با هدف ارائه خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی در قالب اردوی درمانی دهه فجر در جزیره هرمز و بندرعباس کار خود را آغاز کرده است.

دکتر محمدرضا مهری روز جمعه در حاشیه بازدید از این قرارگاه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: تیم ۵۰ نفره دندانپزشکان عمومی، متخصصان ارتودنسی، درمان ریشه و دندان کودکان که از تهران به هرمزگان سفر کرده‌اند از روز گذشته ۱۳بهمن ماه کار خود را در جزیره هرمز آغاز کردند.

وی بیان کرد: در این سفر درمانی علاوه بر ۵۰ دندانپزشک، یک گروه فرهنگی پنج نفره و ۲ نفر متخصص بهداشت بانوان از تهران دعوت شده‌ و در جزیره مستقر شدند تا مقدمات اجتماعی کار برای متخصصان فراهم شود.

به گفته مشاور امور پزشکیِ استاندار هرمزگان؛ این تیم مجهز پزشکی تا ۱۶ بهمن ماه در شیفت صبح و عصر خدمات دندان‌پزشکی رایگان به مردم ارائه این جزیره خواهند داد.

مهری افزود: این تیم در هشت شیفت کاری به بیش از نیمی از مردم جزیره هرمز، خدمات دهان و دندان رایگان ارائه می‌دهند و پیش از ورود تیم‌ دندانپزشکی، تجهیزات لازم مانند تخت‌های مخصوص به جزیره ارسال شده که با استفاده از آن‌ها امکان رسیدگی به ۳۰ بیمار به صورت همزمان وجود دارد.

وی ادامه داد: همرمان با حضور اردوی نوزدهم قرارگاه در جزیره هرمز یک تیم پزشکی ۴۰ نفره نیز شامل متخصص قلب و عروق و اطفال،پزشک عمومی، مامایی، چشم پزشک، بینایی‌سنجی، روانشناسی و مشاوره، شنوایی سنجی در محله دوراهی در فرهنگ‌سرای دوراهی ایسینی بندرعباس حضور دارند.

مشاور امور پزشکیِ استاندار هرمزگان گفت: این تیم درمانی نیز تا روز یکشنبه ۱۶ بهمن در شیفت صبح و عصر به مردم محلات بندرعباس به صورت رایگان خدمات‌رسانی می‌کنند.


تاکنون قرارگاه مردم تاکنون بیش از ۵۰ هزار خدمت پزشکی رایگان در مناطق مختلف هرمزگان ارائه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha