۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۰۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85020356
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شمار جایگاه های عرضه سوخت در ملایر به ۲۶ مورد رسید

همدان- ایرنا- همزمان با ایام دهه فجر بیست و ششمین جایگاه عرضه سوخت شهرستان ملایر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان روز یکشنبه در آیین گشایش جایگاه دومنظوره هاشمی در ملایر اظهار داشت: تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌ نفتی ناحیه ملایر با افتتاح این جایگاه، به ۲۶ باب رسید.

"امین روستایی" افزود: با افتتاح این جایگاه، در مجموع تعداد جایگاه‌های سوخت در استان همدان به ۱۲۶ باب رسید.

وی افزود: از این تعداد ۷۹ باب آن جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع، ۲۳ جایگاه دومنظوره عرضه سوخت مایع و CNG و ۲۴ جایگاه تک‌منظوره گاز طبیعی فشرده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان بیان کرد: جایگاه هاشمی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۵۰ مترمربع ایجاد شد و دارای ۲ مخزن ذخیره‌سازی بنزین معمولی با بیش از ۹۰ هزار لیتر ظرفیت است.

روستایی ادامه داد: برای راه‌اندازی جایگاه دومنظوره عرضه سوخت بنزین و گاز سی‌ان‌جی با احتساب هزینه خرید زمین، مبلغی معادل ۲۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی یادآور شد: در جایگاه هاشمی با دارا بودن سه دیسپنسر ۲ نازله عرضه گاز و چهار تلمبه ۲ نازله عرضه بنزین، در مجموع امکان سوختگیری هم‌زمان ۱۲ خودرو سبک (هشت دستگاه بنزین سوز و چهار دستگاه گازسوز) وجود دارد و به‌صورت مستقیم برای ۱۴ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان همچنین از پیاده‌سازی کامل زیرساخت‌های مورد نیاز طرح کهاب در این جایگاه و اجرای مراحل سه‌گانه این طرح در این پمپ بنزین خبر داد.

روستایی به سیاست‌های صیانتی و اجرای طرح مدیریت توزیع سوخت نیز اشاره کرد و افزود: مدیریت توزیع و مصرف به طور موازی باید بهینه شود تا بدون مشکل، پایداری سوخت‌رسانی را به تمامی بخش‌های مصرف داشته باشیم.

به گفته وی، جایگاه هاشمی در داخل شهر ملایر و بلوار کمربندی به سمت شهر اراک واقع شده که در این مسیر می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای شهروندان ملایری و همچنین مسافران عازم مرکز و جنوب کشور باشد.

روستایی با بیان اینکه سهم جمعیتی شهرستان ملایر از توزیع جایگاه‌های سوخت استان همدان ۱۷ درصد است، گفت: سهم مصرف بنزین این شهرستان از کل سوخت مصرفی استان ۱۶ درصد و ۲۱ درصد جایگاه‌های منطقه در این ناحیه قرار دارد.

به گزارش ایرنا؛ هم اینک ۲۶ جایگاه عرضه سوخت در شهرستان ملایر فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha