اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان سمنان آغاز شد

سمنان - ایرنا - اکران فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فجر از عصر دوشنبه به مدت هشت روز در قالب ۲۳ نوبت در سینما یادمان سمنان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فیلم‌های جشنواره فجر تا دوشنبه ۲۴ بهمن ماه در ساعت‌های ۱۶، ۱۸ و ۳۰ و ۲۰ و ۳۰ دقیقه برای دوستداران هنر هفتم به نمایش در خواهد آمد.

اکران نوبت نخست امروز در ساعت ۱۶ به دلیل تقارن با وفات حضرت زینب (س) صورت نگرفت و در نوبت دوم فیلم سرهنگ ثریا به کارگردانی لیلی عاج و فیلم بعد از رفتن به کارگردانی رضا نجاتی در نوبت ۲۰ و ۳۰ دقیقه اکران می‌شود.

روز دوم فیلم‌های هوک به کارگردانی حسین ریگی، عطر آلود به کارگردانی مقدم دوست و هوک به کارگردانی حسین ریگی به ترتیب در نوبت‌های اول تا سوم به نمایش در می‌آید.

فیلم جنگل پرتغال به کارگردانی آرمان خوانساریان در روز سوم چهارشنبه ۱۹ بهمن به ترتیب در نوبت‌های اول و سوم و در آغوش درخت کاری از بابک خواجه پاشا اکران می‌شود.

دوستداران هنر سینما می‌توانند روز پنجشنبه بیستم بهمن به تماشای فیلم‌های هفت بهار نارنج به کارگردانی فرشاد گل سفیدی در نوبت‌های اول و سوم و نیز فیلم چرا گریه نمی‌کنی از علیرضا معتمدی در نوبت دوم ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه بنشینند.

چهل‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به عنوان مهم‌ترین رویداد رقابتی سالانه در این عرصه از ۱۲ بهمن آغاز شده است و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

۲۴ اثر در بخش سودای سیمرغ این جشنواره با یکدیگر رقابت می کنند.

شعار چهل‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر «اخلاق، امید و آگاهی» است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha