شکست مس شهربابک در خانه و کمرنگ شدن امیدهای صعود

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال مس شهربابک در یک بازی خانگی از هفته ۲۱ رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل خیبر خرم آباد تن به شکست داد تا امیدهای صعود به لیگ برتر کشور را کمرنگ‌تر از گذشته ببیند.

به گزارش ایرنا، بازی تیم فوتبال مس شهربابک و خیبر خرم آباد از ساعت ۱۵ عصر دوشنبه در ورزشگاه شهدای مس پیگیری شد که در نهایت این بازی با تک گل دقیقه ۳۵ مهرداد قنبری از روی نقطه پنالتی به پایان رسید.

مس شهربابک در حالی به این بازی گام گذاشته بود که فقط چهار امتیاز اختلاف با تیم سایپا به عنوان تیم دوم جام آزادگان فاصله داشت و می توانست با کسب سه امتیاز امیدهای صعود را به اردوی شهربابکی ها بیاورد اما پس از شکست در این بازی ۶ امتیازی، اختلاف امتیاز به عدد هفت رسیده و شهربابکی ها امیدهای صعود به لیگ برتر را بیش از گذشته از دست رفته می بینند.

شاگردان وحید رضایی پس از این شکست ۲۷ امتیازی باقی ماندند و پس از سقوط ۲ پله ای در جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور، به رتبه نهم بسنده کردند؛ از طرفی دیگر تیم خیبر خرم آباد نیز ۳۳ امتیازی در جایگاه سومی جام آزادگان باقی ماند.

تیم فوتبال مس شهربابک مقابل خیبر خرم آباد با ترکیب مسلم حق‌شناس، وحید خشتان، محمد آشتیانی، پویا سیف پناهی، محمدرضا فیروززاده، محمدجواد پورعوض، علیرضا ولی زاده، میلاد حسن پور، امیرمحمد پناهی، علی نبی زاده و سامان مهرابی زاده به میدان رفته بود.

تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان دیگر نماینده استان کرمان نیز امروز مهمان تیم خلیج فارس ماهشهر قعرنشین جام آزادگان بود که با نتیجه ۲ بر یک، سه امتیاز حساس این مسابقه را به حریف خود واگذار کرد تا روند ناکامی کرمانی ها در لیگ دسته یک فوتبال کشور کامل شده باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha